Thursday, September 14, 2017

Pakatan Sekadar Badut Politik Malaysia


Tertarik saya baca dan lihat sidang media pemimpin pakatan mengenai lawatan YAB Dato Seri Najib Razak ke Amerika , dimana pemimpin pakatan sabagai "BADUT POLITIK"
Boleh dikatakan sejak awal pakatan tidak boleh menerima kenyataan mengenai lawatan rasmi PM bertemu Trump di Amerika.



Pelbagai fitnah, hasutan dan mainan presepsj untuk mengelirukan rakyat telah mereka lakukan termasuk mengunakan pemain media sosial yang dibayar untuk mengelirukan rakyat.
Apa sahaja yang baik untuk imej negara, apa sahaja pelaburan kerajaan yang baik untuk negara, apa sahaja hubungan baik kerajaan dengan negara luar akan senantiasa mendatangkan kegusaran dan ketakutan pada Pakatan, maka itu apa sahaja yang kerajaan buat akan senantiasa mereka bangkang walaupun ianya baik untuk negara.

Saya ucapkan tahniah pada Pakatan Harapan yang dilihat konsisten dan bagus menjadi pembangkang dalam negara. Jadi saya mencadangkan pada rakyat Malaysia untuk terus kekalkan mereka sebagai pembangkang kerana mereka minat membangkang pada PRU14 akan datang.

Rakyat Malaysia teruskan mengundi Barisan Nasional sebagai Kerajaan kerana BN konsisten dalam membina negara Malaysia dan sebuah kerajaan yang bertanggungjawab.

Pemikir Politik Pakatan Harapan jika kita kaji dan lihat disidang media mereka tak lebih sebagai BADUT POLITIK dan inilah KUALITI PEMIMPIN PAKATAN, SEKADAR BADUT POLITIK

PAKATAN + CARTOON = PAKATOON

Ikhlas
Dato Armand Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pemuda UMNO Malaysia
8.30am
15hb Sept 2017
#Pakatoon #PelacurPolitik #BadutPolitik #PakatanPening #PakatanTakDerHarapan #ReadyToRumble #UndiBN #Vote4BN #Focus #Kita1Hati #SetiaBersahabat

1 comment:

Urgent Loan said...

Do you need personal loan?
Loan for your home improvements,
Mortgage loan,
Debt consolidation loan,
Commercial loan,
Education loan,
Car loan,
Loan for assets.
financialserviceoffer876@gmail.com Whatsapp +918929509036