Wednesday, November 2, 2011

GERAKAN BANTAHAN "SEXUALITI MERDEKA"



SIAL PADA PENGANJUR SEXUALITI MERDEKA. Malam Ni Penganjur Sexualiti Merdeka Buat Talk Pada Penyokong Gerakan Mereka Seramai 150org.

Saya Telah Kesana Bersama2 Beberapa Rakan Saya Utk Masuk Kedalam Dewan Tersebut Tetapi Telah di Halang Oleh Pihak Penganjur. Pi Lar Mampus Ngan Hak Kebebasan Mereka, Bagaimana Pulak Hak Saya Dan Jutaan Umat Islam Di Malaysia Ni.



Esok Saya Mendapat Maklumat Mereka Akan Buat Lebih Besar Himpunan Ini Di The Annexe Gallery. Address: 2nd Flr, Central Market Annexe (Behind Central Market), Jalan Hang Kasturi, Kuala Lumpur.

Saya Esok Sekali Lagi Bersama Rakan2 Saya Akan terus Buat Bantahan Terhadap Gerakan Yang Nyata Menghina dan Mencabar Martabat Serta Akidah Islam, Saya Harap Sesedara Juga Akan Bersama2 Saya Serta Rakan2 Lain.. Saya Sanggup Di Tangkap dan Di Penjarakan Demi Bantahan Ini.

Negara kita gempar lagi dengan satu program yang dikenali sebagai Seksualiti Merdeka 2011 dengan temanya "Queer Without Fear" yang berlangsung pada 2 Nov 2011 hingga 13 Nov 2011 di The Annaxe Gallery.

Program ini kononnya berteraskan perjuangan "Human Right", menuntut hak dan kebebasan golongan Lesbian, Gay, Biseksual dan Transeksual [LGBT] untuk mengamalkan gaya hidup pilihan mereka secara sah dan terbuka. Sekilas pandang, mereka sedang memperjuangkan hak dan kebebasan dengan gaya hidup pilihan mereka dalam sebuah negara demokrasi seperti Malaysia. Justeru itu, mereka tidak lagi teragak - agak untuk mengiklan, memperjuang dan menganjurkan programnya secara terbuka.

ADAKAH ANDA SEBAGAI UMAT ISLAM HANYA NAK PELUK TUBUH DAN DIAM SERTA BIARKAN PERKARA INI..JAWAPAN DI TANGAN ANDA..YANG PASTI ESOK MALAM SAYA AKAN TERUS BANTAH GERAKAN MEREKA..ALLAHUAKABAR..

No comments:

Post a Comment