Wednesday, November 2, 2011

Kerana Undi "Sexualiti MERDEKA" Di Mainkan Oleh ANWAR Dan AMBIGA





Salam Warga Malaysia Yang Dihormati,

Alhamdulilah Selesai Mesyuarat Gerakan Bantahan "Sexualiti Merdeka" Bersama2 43 Badan NGO Bermula Jam 10.30mlm Hingga Jam 2.42pagi.

Kami Semua Sepakat Dan Setuju Utk Ubah Cara Pendekatan Dengan Cara Berhemah Dan Profesional Dgn Saluran Undang2 Negara Serta Perlembagaan Negara..



Kami Insyallah Akan Mengunakan Pendekatan Yg Berbeza Dan Menunjukkan Kematangan Umat Islam Menangani Provokasi Murahan Pihak Ambiga Yang Dilihat Utk Pecah Belahkan Umat Islam Dengan Pelbagai Cara Sebelum Ini, Maklumat Dalaman Yang Kami Terima Sebentar Tadi Dimana, Mereka Mahukan Kita Umat Islam Memberontak Marah Sesama Sendiri Utk Terus Pecah Belahkan Umat Islam Negara Kita Sebelum Menghadapi PRU13.

Paling Best , Strategi Mereka Adalah Dimana Anwar Ibrahim, Akan Buat Wayang Tinggi DiMana Beliau Bantah Isu Ni Dgn Buat Himpunan Bermula Di Penang Dan Akan Di Gerak Seluruh Negara..Wayang Ini Di Buat Kerana Nak Dapatkan Balik Sokongan Orang2 Melayu Dan Islam Kerana Beliau Tahu Sokongan Nya Telah Kurang..Kita Tunggu Wayang Daripada Dia..Marah Kerana Wayang Undi..



Maklumat Dalaman Yang Kami Dapat Adalah, Ianya Sebagai Salah Satu Strategi Politik Drpd Pihak DAP Dimana Sebelum Ni Utk Terus Pecahkan Perpaduan Melayu, langkah Terkini Adalah langkah Kedua Mereka Iaitu Agenda Besar Mereka Adalah Perpecahan Umat Islam Pula, Kerana Hanya Dengan Perpecahan Ini PRU13 Kuasa Akan Ada Pada Kaum Minoriti.



Maklumat Yang Di Terima Ambiga Di Gunakan Sekali Lagi Utk Mendapatkan Kembali Sokongam Kaum India Yg Telah Tidak Bersama Mereka, Kerana Mereka Telah Cuba Bangkitkan Kemarahan Kaum India Melalui Hindraf Pada Awal Tahun Ni Mengunakan Isu Interlok Tapi Gagal, Maka Ini Salah Satu Strategi Utk Dapatkan Sokongan India Juga Sokongan Gay,Lesbian Transexual, Bisexual..Etc Utk Sokong Ambiga.



Maklumat Yang Saya Dapat Juga Mengatakan Ambiga Di Janjikan Jadi Calon Ahli Parlimen Bagi PKR Pada PRU13 Nanti, Rupa2 Nya Ini Semua Mainan Politik Pihak Tertentu. Saya Cabar AMBIGA Buat Sidang Akhbar Bahawa Berita Utk Dia Jadi Calon PRU13 Adalah Palsu, Bukan Sahaja AMBIGA Juga Salah Seorg Ahli Keluarga Teoh Beng Hock Juga Di Janjikan Jadi Calon DAP Pada PRU13 Dgn Syarat Isu Teoh Beng Hock Terus Di Politikkan Sehingga PRU13.



Satu Strategi Busuk Dan Memecah Belahkan Perpaduan Negara Terutama Martabat Dan Akidah Umat Islam Semata2 Nak Undi..Puiiiitttttt Ambiga Nak Jadi Calon PRU Rupe Nya.



Armand Sayang Malaysia

No comments:

Post a Comment