Tuesday, January 17, 2012

BN KERAJAAN RAKYAT SEBENAR




Salam Sahabat2 Yang Di Hormati,

Bila Citer Negara Kebajikan Pihak Sebelah Sana Kata Akan Buat, BN Buat Negara Kebajikan Sejak Merdeka Maka BN Lah Yg Sebenarnya Kerajaan Rakyat Dan Dah Laksanakan Pun Dalam Dasar2 Negara. Kerajaan BN Menjaga Kepentingan Ekonomi, Kebajikan, Pendidikan Dan Sosial Dalam Semua Segi Kebajikan.



Terutama Kini Di Bawah YAB DS Najib, Kedai Rakyat 1Malaysia, Kedai Ikan 1Malaysia, Klinik Rakyat 1Malaysia, BR1M, Sekolah2 Kerajaan, Rumah2 PPRT, Subsidi2 Keperluan Asas,Elektrik, Beras, Minyak Masak, Tepung, GAS, Petrol,Pendidikan Untuk Anaka2 Ke Sekolah Mahupun Ke Peringkat Univesiti..Nak Tulis Panjang Sangat Kebajikan Kerajaan BN Pada Seluruh Rakyat Malaysia Ni





BN Bukan Sekadar Baru Cakap Tapi Dah Laksana Dah Pun Sejak Merdeka Hingga Kini, BN Bantu Seluruh Rakyat Malaysia Tak Kira Kaum, Bangsa, Agama Dan Apa Jua Fahaman Politik Baik Yang Menyokong BN Atau Pun Tidak Menyokong BN, Semua Rakyat Dapat Merasa Kebajikan Kerajaan BN.







KINI ADA PULA PIHAK BARU SEDAR DAN BARU NAK BUAT KERAJAAN KEBAJIKAN, SOALAN DISINI KINI, SIAPA TIRU CORAK PEMERINTAH SIAPA..SUDAH PASTI PIHAK ITU CUBA TIRU KERAJAAN BN, SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA KENAPA NAK PILIH YANG CUBA MENIRU, BILA ADA YANG SUDAH LAKSANAKAN. BN "WALK THE TALK".


BN Adalah Kerajaan Kebajikan Dulu,Kini Dan Selamanya. BN Pilihan Terbaek Malaysia, BN Adalah KERAJAN RAKYAT SEBENAR.

No comments: