Thursday, August 27, 2015

TANGAN AJAIB BERSHIT!!!! Pecah dan Perintah


Salam perjuangan dan sehati sejiwa sahabat2 yang dihormati,

Sekali lagi cubaan tangan ajaib akan mengerakan BERSHIT di negara kita sepertiman tangan ajaib lakukan dengan gerakan di negara2 arab semasa "Arab Spring" keruntuhan kerajaan Iraq, Libya, Mesir, Syria yang mereka mengunakan modus ops yg sama melalui mencipta kemarahan rakyat dengan memberikan cerita2 yg memburukkan kerajaan sehingga menjatuhkan kerajaan dan ekonomi negara2 tersebut. 

Sehingga hari ni walaupun selepas "Arab Spring" ekonomi negara mereka jatuh pada kadar yg teruk dan hasilnya menyusahkan rakyat kembali tanpa disedari tangan2 ajaib berjaya cipta presepsi buruk pada negara2 Islam.

Tangan ajaib ini setelah selesai di wilayah arab, mereka mahukan kejatuhan sebuah negara islam yg membawa agenda islam moderate disebelah Asia yg sedang menuju kearah negara maju iaitu Malaysia.

Tangan ajaib berjaya indoktrin minda kebencian rakyat terhadap kerajaan dan pihak berkuasa seperti polis, askar, institusi kehakiman dan banyak lagi utk membangkitan kebencian rakyat dengan fitnah2 dan pembohongan terancang.

Saya menyeru rakyat Malaysia nilaikan gerakan Tangan Ajaib ini, jgn kita terikut , taksub dan seterusnya mengikut telunjuk permainan Tangan Ajaib yg akhirnya akan menyusahkan rakyat dan sabotaj ekonomi negara tanpa kita sedari.

Tepuk dada dan nilai, Allah SWT berikan kita akal dan fikiran utk berfikiran membuat penilaian. 

Kalau bukan kita siapa lagi nak halangan agenda tersirat Tangan Ajaib.

Sekali lagi saya nak ingatkan #TanganAjaib kembali utk runtuhkan mana2 negara yg membawa nama Islam, sebelum ini #ArabSpring , kini cubaan kali ke empat di Malaysia. Modus Ops mereka sama, fitnah dan presepsi buruk pada kerajaan. Naikkan emosi kebencian dan perpecahan dlm minda rakyat terhadap kerajaan. Gerakan "Pecah dan Perintah" mmg agenda #TanganAjaib. Kita diberikan akal dan fikiran utk menilai mana baik serta mana tidak. Masa hadapan negara ditangan kita. Fikirkan.

#KalauBukanKitaSiapaLagi
#SayaAnakMerdeka
#BERSHITBukanCaraNya
#TanganAjaibAgendaLuar

Ikhlas 

Armand Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pemuda UMNO Malaysia
Pencinta Tanahair Ku Malaysia
13 Zulkaedah 1436 bersamaan 28hb Ogos 2015



No comments: