Saturday, July 19, 2014

Briged Kesatria (BKM) Program Ramadan Di Pasir Ģudang


Assalamualaikum Dan Salam Aman1Msia Sahabat2 Yang Di Hormati,

Alhamdulilah Syukur Dan Tahniah Pada Ketua Pemuda Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Pasir Gudang Sahabat Saya Sdr Hj Azman Dan Pemuda Beliau Bersama Rakan2 NGO Suara Anak Muda 1Malaysia Johor Di Bawah Sdr Mohd Fairuz , Tak Lupa Susunan Program Yang Terbaik Drpd Sahabat Saya Sdr Azlin Merangkap PSU Pemuda UMNO Pasir Gudang (Bro Azlin Awak Terbaek Bro Dan Sempoy ) Yang Telah Anjurkan Program "Kami Prihatin " Bagi Bulan Ramadan Bersama Briged Kesatria Muda Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia .



Program Bermula Seawal Pagi Dengan Program Masak Dodol Bersama Anak2 Muda Dan Di Ikuti Ngan Program Bubur Lambuk Sebelah Tengahari Nya Pulak.

Sebelah Petang Perlancaran Tabung Kecemasa "Solidarity For Palestine" Dan Tabung Kecemasan Bagi 3 Keluarga Ahli Pemuda UMNO Pasir Gudang Yang Terlibat Dalam Kebakaran Rumah Baru2 Ini Diikuti Sumbangan Bubur Lambuk Pada Masyarakat Pasir Gudang Sekitar Beberapa Pasar Ramadan Dan Diikuti Sumbangan Bubur Lambuk Pada Balai Polis Di Kawasan Tersebut Bagi Nyatakan Sokongan Pemuda UMNO Pada Pihak Polis.




Sebelah Malam Diikuti Ngan Program Berbuka Puasa Serta Solat Terawih Bersama Pemuda UMNO Pasir Gudang Diikuti Penyerahan Tabung Kilat Pada Wakil Pemuda Cawangan Bagi 3 Keluarga Mangsa Kebakaran Dan Penyerahan Tabung " Solidarity For Palestine " Pada Wakil Surau Kawasan Tersebut.



Selepas Itu Perlancaran Jentera Bermotor Briged Kesatria Muda Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Pasir Gudang Oleh Saya Dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Pasir Gudang Sdr Hj Azman.


Selepas Selesai Dan Majlis Moreh Bersama Pimpinan2 Pemuda Bahagian UMNO Negeri Johor Yang Diketuai Oleh Sdr Hasrin Selaku Ketua Pemuda UMNO Negeri Johor Serta AJK Briged Kesatria Muda Pergerakan Pemuda UMNO Negeri Johor.



Sekali Lagi Saya Mewakili Briged Kesatria Muda Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia Ingin Mengucapkan Jutaan Tahniah Pada Sdr Hj Azman Dan Pemuda UMNO Bahagian Pasir Gudang Atas Program Anda...Korang Semua Memang Terbaik. Syukur Kehadrat Allah SWT Diberikan Amanah Sebagai Exco Angkat Bagi Pemuda UMNO Bahagian Pasir Gudang.

Semoga Allah SWT Berkati Dan Permudahkan Segalanya.
#1Nadi1Harapan1SuaraBKM #BrigedKesatriaMuda

No comments: