Friday, December 3, 2010

JOM PIKIR


-Salam, Semalaman Saya Berfikir Ttg Penaikkan Brg2, Saya Mintak Cadangan Bernas Ttg Bagaimana Menangani Isu Penaikkan Dengan Mencadangkan Mekanisme Peningkatan Pendapatan Rakyat, Terutama Sektor Awam Serta Rakyat2 Luar Bdr Yg Banyak Terlibat Dlm Sektor Pertanian, Perikanan Dan Pengilangan, Insyallah Akan Saya Utarakan Pada Pihak Menteri Serta LAB Idris Jala Serta Mengatakan Ni Gerakan LAB Suara RAKYAT Facebook and BBM Comunity Sila Private Msg Atau Jumpa Saya Secara Peribadi Bagi Perbincangan, Kita Rakyat Msia Yg Sayangkan Negara, JOM Mulakan Gerakan LAB Suara Rakyat Oleh Saya Utk Suara Rakyat Utk Bantu Kerajaan Dlm Mendapat Sokongan.

-Armand Azha-
Ketua Wira Perkasa Msia

# Alhamdulilah , Perhimpunan Yg Berjaya Semalam.Tahniah Dan Terima Kasih Pada Semua Yg Terlibat. DAULAT TUANKU


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: