Monday, January 10, 2011

EVOLUSI Wira Perkasa

Gambar-Gambar Sepanjang Perhimpunan Wira Negara Revolusi 1Malaysia






Salam Semua Yg Saya Hormati.

EVOLUSI Wira Perkasa Sudah Bermula 2011 Dengan Kejayaan Perhimpunan Wira Perkasa Revolusi 1Malaysia Yg Baru Sahaja Tamat Pada 9hb JANUARI Yg Lalu.

Sejak 2009 Kita Lihat Persepsi Yg Mengatakan Wira Perkasa Ni Ekstremist, Perkauman, Haluan Kanan Dan Pelbagai2 LAGI Tohmahan Yg Di Lontarkan. Telah Beratus Kali Saya Nyatakan Bahawa Wira Perkasa Memperjuangakan Hak Pribumi Didalam Perlembagaan Negara, Perjuangan Wira Perkasa Bukan Hanya Utk Org2 Melayu Tetapi Juga Bumiputra Serta Hak Kaum2 Lain Yg Sedia Termaktub DiDalam Perlembagaan Negara Malaysia.

2011 Merupakan EVOLUSI Baru Dlm Wira Perkasa Kini Fokus Mendekati Secara Terus Generasi2 Anak Muda Pemangkin Perubahan Terutama Generasi Anak Muda Yg Terpinggir. Kerana Secara Peribadi Saya Nyatakan Kita Seharusnya Tanamkan Sifat Tanggungjawab Dan Amanah Utk Mendekati Mereka Dan Memperbetulkan Serta Mendidik Mereka Kearah Sifat Patriotisme Bukannya Hanya Mencari Kesalahan Mereka.

Perhimpunan Wira Negara Revolusi 1Malaysia Telah Membuktikan Persepsi Negatif Terhadap Mereka Salah. Selama 3 Hari Perhimpunan Itu dijalankan Dimana Dihadiri Oleh Pelbagai Anak2 Muda Yg Berlainan Minat Iaitu Drpd Minat Sukan Bermotor, Sukan Ekstrem, Sukan Martial Art, Seni Shuffler , Seni Breakdancing, Seni Lukis, Seni Muzik......Etc Tiada Satu Pun Ada Laporan Polis Adanya Pergaduhan, Masalah Sosial, Masalah Dadah....Etc. Malah Telah Membuktikan Mereka Bukanlah Golongan2 Yang DIKATAKAN NEGATIF Tetapi Golongan Yg Mempunyai Sifat Tanggungjawab Dlm Menghadiri Perhimpunan Wira Negara.

Saya Secara Peribadi Akan Berdiri Teguh Dlm Prinsip Dan Kepercayaan Kepada Mereka Dimana Mereka Mampu Berubah Jika Kita Dekat memdampingi Mereka Dan Cuba Memahami Rintihan Dlm Hati Mereka, Mereka Juga Layak Di Gelar WIRA NEGARA.

Pada Mereka Yg Tidak Percaya Perhimpunan Wira Negara Revolusi 1Malaysia Ini Akan Gagal Dengan Pelbagai Rintahan, Halangan,Cubaan, Hinaan Dan Kritikkan Drpd Pelbagai Pihak, Tetapi Dengan Rasa Tanggungjawab Dan Penuh Rasa Keyakinan Saya Bersama AJK Wira Saya Seramai 6 Org Telah Berjaya Membuktikan Dimana Kejayaan Perhimpunan Tersebut ( Sdr Irwan, Sdr Baam, Sdr Gomo, Sdr Afiq,Sdr WuuWan ,Sdr Shahrul Bersama Saya)

Tidak Langsung Kami Mengunakan Mana2 Pihak Syarikat Lain HANYA KAMI BERTUJUH BERSAMA RAKAN SAYA SDR AH KAU DRPD MUSC. Jika Ada Mana2 Pihak Yg Mengambil Kesempatan Kejayaan Program Ini Sila Hubungi Saya.

Jika Ada Keizinanan Drpd Allah Swt , Insyallah Akan Kami Buat Roadshow Wira Negara Di Negeri2 Yg Terpilih Demi Terus Mendekati Wira Negara DiSeluruh Pelusuk Negara...Jumpa DiNegeri2 And a InsyALLAH.. Soalan Disini Mengapa Ramai Pihak Menolak Mereka Tanpa Turun Dan Bertanya Masalah Mereka, Bagi Saya Jika Semua Tidak Mahu Mendekati Mereka Berikan Saya Peluang Utk Bersama2 Mereka.

EVOLUSI Perubahan Sudah Bermula, Suara Anak Muda, Suara Perubahan, Suara KERAMAT, Suara Wira Negara.

1Revolusi 1 Malaysia
Arman Azha Hj Abu Hanifah
Penaung Wira Negara

Link :

http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/perkasas-woodstock-event-earns-government-blessi

http://www.youtube.com/watch?v=n5YfDU5Oohg&feature=youtube_gdata_player+

http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/perkasa-rebrands-by-reaching-out-to-misfit-youth

http://www.facebook.com/album.php?aid=2062726&id=1559950697&fbid=1485444786988&ref=mf

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2011/01/30-ribu-anak-muda-kini-bersama-wira.html

http://www.facebook.com/album.php?aid=49233&id=100000065259128&fbid=190413784304129&ref=mf

http://www.facebook.com/armandpju#!/album.php?fbid=1633731998235&id=1084727714&aid=2080775

3 comments:

Gerakan Timur said...

Salam,

Tahniah, bro. Nampak happenning kat gambar. GT tak sempat turun. Kenduri kendara daaa...

Apapun, lead by example!!! Success, congrat!!!

Gerakkan GAMB said...

assalamualaikum,

saya Mohd Fadly Syafi Bin Johar selaku salah seorang daripada ribuan anak muda yang menyertai perhimpunan wira negara revolusi 1 malaysia ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada PERKASA diatas penganjuran program berkenaan.

Saya juga mewakili GAMB mengucapkan terima kasih juga kerana PERKASA prihatin terhadap kami, golongan belia.

Sekian.

En Mohd Fadly Syafi Bin Johar
Pengasas & Presiden GAMB
Blogger Utusan Pribumi

taipingmali said...

TAHNIAH DI ATAS KEJAYAAN MENGANJURKAN SATU PROGRAM YANG BESAR INI. SEMOGA DIADAKAN LAGI PADA AWAL TAHUN AKAN DATANG