Monday, January 17, 2011

Media Pakatan Rakyat Cam Budak Kecik

Kenyataan Media Ketua Wira Perkasa Di Balai Polis Sentul Jam 2.30ptg 17hb Jan 2011 :

Salam Sahabat2 Media Yang Saya hormati,



Suatu Perbuatan Yang Di Lihat Sebagai Satu Provokasi Pihak MEDIA PAKATAN RAKYAT




Saya Membuat laporan Polis Terhadap Satu laman Web di Facebook iaitu “Media Pakatan Rakyat” dan “Tibai UMNO” Yang Menyebarkan Satu Surat Palsu Provokasi Mengunakan Surat PERKASA Bagi Provokasi PRK Di DUN Tenang Yg Disebarkan di Blog2 dan FACEBOOK Bagi Mencemar Nama Baik PERKASA.






Disini Ingin Saya Mewakili WIRA PERKASA MALAYSIA Secara Tegaskan Setelah Memeriksa Dan Menghubungi PERKASA Johor Serta PERKASA Pusat Mengenai Surat Layang Ini Dan Dapati Ianya Sebuah Surat Palsu. Laporan Polis Dibuat Oleh Pihak PERKASA Bagi Menolak Dakwaan Surat Itu Adalah Keluaran Pihak PERKASA, Pihak Kami Tidak Teragak-Agak Utk Mengambil Tindakan Undang-Undang Untuk Menyaman Pihak “Media Pakatan Rakyat” dan “Tibai UMNO” Yang telah memburukkan Nama baik Pihak PERKASA.

Pada Pihak Yang Tidak Bertanggungjawab dan Berfikiran Sempit, Ni Provokasi Yang Saya Anggap Mcm Politik Tidak Matang dan Kebudak-budakkan, Kekurangan Modal Utk Hadapi PRK Tenang ni, Saya Tidak Mahu Menuduh Mana2 Parti Yang Saya lihat Cam Sudah kehilangan Strategi Sehingga Mengunakan Provokasi Yang Bodoh Dan Kurang Matang Ni..

PARTI MANA YANG BODOH, KITA SEMUA TAU.JIKA INI CONTOH SURATNYA DAN KANDUNGANNYA NYATA BUKAN DRPD BARISAN NASIONAL, JADI PARTI MANA YG BODOH DAN TIDAK MATANG NI YANG MENGUNAKAN “MEDIA PAKATAN RAKYAT”

Melayu pun Malaysia juga. I’M A MALAY IM NOT A RACIST
Yang Sayangkan Negara
Arman Azha Hj Abu Hanifah
Ketua Wira Perkasa Malaysia
Laungkan “ H.O.M”

5 comments:

Bahtera Merdeka said...

Salam perjuangan,
Blog sdra telah saya paut, mohon paut blog saya ke blog sdra.

Kita teruskan perjuangan yg tiada penghujung ini.
T Kasih

Penditakainsingkat said...

Salam Man,
mari kita bersama2 lanyak gerombolan pemusnah kuasa politik Melayu hingga ke titisan darah mereka yang terakhir.

Laksamana Bentan said...

Salam bro,

Tidak ada siapa yang mampu mempertahankan agama, bangsa dan tanahir kalaw bukan kita sendiri.

marilah terus berjuang walau apapun rintangan yang menghalang.

kita rempoh..membujor lalu melintang patah.

p/s: mohon link ke blog sdra.

Unknown said...

mmg bodoh semua budak PAKATAN ni,saya rasa ini semua adalah rancangan mereka sendiri kerana benda ni pun dah berlaku di galas sewaktu sy di situ,sy lihat sendiri RISALAH yg menunjukkan kononnya calon BN mempunyai ijazah,padahal semua dah tahu hanya SPM saja,RISALAH itu pun di beri oleh puak PAS kerana sy lihat depan mata sy mereka meletakkan risalah tu di parking kereta,bila masuk kereta menanggalkan baju biasa dan dlm baju hijau lambang PAS

Gerakkan GAMB said...

salam abg man,
teruskan tegakkan kebenaran!

Blogger Utusan Pribumi

suarapribumi.blogspot.com