Friday, March 18, 2011

SUK Kerajaan Negeri Tak Semestinya Melayu



Salam Sahabat2 Yang Dihormati, Tertarik Hari Ni Bila Saya Membaca Blog Sahabat Gunung.

Saya Melihat Dan Membacanya , Skali Lagi Saya Tersenyum , Kerana Lagi Satu Contoh Gadaikan Maruah dan Martabat Melayu Islam Kerana Keputusan Popular Untuk Mendapat Undi Utk Sokongan.Bila Saya Desak Isu Ni Nanti Dikatakan Saya Ni Berak sebelah dan Sebagainya, Tetapi Soalan Yg Saya Nak Tanya Haruskan Kita Diam Dan Berpeluk Tubuh Bila Isu2 Sebegini Di Bangkitkan Atau Pertahankan Hak Kita Yang Semakin Tercabar Di Masa Keadaan Kini Kerana Permaianan Politik Golongan2 Yg Gelar Diri Mereka MELAYU LIBERAL Ni..Sdr Nilaikan Utk Masa Depan Generasi Akan Datang. Dibawah Ni Petikan Artikel Drpd Blog Sahabat Gunung.

Khalid Ibrahim kata SUK Kerajaan Negeri Tak Semestinya Melayu ....
Posted by Sahabat-Gunung on 3:59 PM

Pandangan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim kononnya Setiausaha Kerajaan (SUK) negeri tidak semestinya orang Melayu khususnya untuk Selangor yang didiami penduduk pelbagai etnik dan bertaraf antarabangsa.

Wahhh !!! sampai ke situ biolnya Khalid Ibrahim nie... Kalau dia fikir macam tu, baik dia cakap gak bahawa MB Selangor juga tak semestinya orang Melayu ..... Maknanya, sesiapa sahaja yang ada dalam PKR tu, yang mewakili PKR atau DAP boleh menjadi MB Selangor ....

Apa komen korang pasal kenyataan Khalid nie ...??

No comments: