Friday, May 6, 2011

Persidangan Antarabangsa Parti2 Politik Asia Di PWTC

Salam Sahabat2 Yg Di Hormati,

Saya Kini Berada Di PWTC, ICAPP PERSIDANGAN ANTARABANGSA PARTI-PARTI POLITIK ASIA, 23 Negara Yang Hadir Dan Lebih Drpd 100org Perwakilan Drpd Rakan2 Yang Hadir Di Persidangan Ini.

Saya Syukur Dapat Berjumpa Kepimpinan Ramai Kepimpinan Pemuda Drpd Iran, Iraq,Korea,Indonesia, Filipin, Thailand,China,Nepal,Bangladesh,Korea,China..Etc

Saya Sempat Bertukar2 Pendapat Tentang Isu2 Politik Dunia, Tetapi Isu Utama Yg Di Bincangkan Adalah Isu Alam Sekitar Yang Harus Di Amik Keutamaan Dan Misi Bantuan Kemanusiaan Bagi Bencana Alam Yg Melanda Di Beberapa Negara Asia. Kerjasama Antara Negara2 Rakan ICAPP Amat Di Alu-Alukan Malah Akan Menjadikan Hubungan Diplomatik Negara2 ICAPP Akan Menjadi Lebih Akrab.

ICAPP Sebulat Suara Setuju Akan Negara2 Dalam Jawatankuasa Akan Bekerjasama Antara Satu Sama Lain Dlm Menangani Isu Utama Seluruh Dunia Iaitu Isu Menjaga Alam Sekitar Dan Bencana Alam.

Tahniah Kepada Dato Seri Shahidan Kassim Atas Kejayaan Persidangan ICAPP Yg Di Jalankan Selama 2 Hari Di PWTC, Esok Kesemua Delegasi Akan Di Bawa Melawat Negeri Yg Bersejarah Iaitu Melaka. Saya Doakan Semoga Semuanya Akan Berjalan Lancar Dalam Sessi Lawatan Ke Melaka Esok...

Jumpa Di Melaka :)


-Armand-
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: