Friday, May 13, 2011

WAYANG SIMPATI KANTOI

Salam, Kini Kita Di Kejutakan Dgn Mainan Anwar Ibrahim Yg Mengatakan Ada Org Sabotaj Kenderaan S350 Beliau Mercedes Benz ( Fuh Kaya ) Keta Baru Semua Ada Sensor Pasti Akan Keluar Lampu Amaran ( Penipuan Bodoh ) Dan Ugutan Terhadap Cucu Beliau Atau Anak Kepada Nurul Izzah.

Jika Anda Masih Ingat Saya Pernah Melaporkan Pada Pihak Polis Pada 11hb Feb 2011 Di Balai Dang Wangi Kuala Lumpur Dimana Saya Mendapat Maklumat Di Mana Beliau (Anwar) Merancang Sesuatu Utk Meraih Simpati Rakyat Salah Satunya Adalah Akan Membuat Satu Kemalangan Jalan Raya Di Mana Kejadian Tersebut Akan di Salahkan Pihak Kerajaan Yg Dikatakan Lakukan Konspirasi Tersebut. Salah Satu Cara Utk Alih Pandangan Rakyat Terhadap Isu Di Mahkamah Yg Beliau Tgh Goyang.

Saya Rasa Ramai Masih Ingat Kejadian Salah Satu Exco Saya Hilang Akibat Memegang Document Rancangan Tersebut Dan Ramai Yang Tidak Percaya..

Alhamdulilah, Allah Swt Telah Membuka Dan Membuktikan Apa Yg Saya Nyatakan Dan Laporkan Tempoh hari Lakonan Pak Nuar..Pihak Berkuasa Cepat Tahan Passport Antarabangsa Beliau, Jgn Kasi Beliau Lari Dan Huru Harakan Negara Kita Seperti Gerakan Baju Merah Di Bangkok..

Ni Link Artikel Pada 11hb FEB 2011

http://din.huluselangor.net/v1/?p=1916

Saya Berani Kerana Benar..Wasalam : Arman Azha Pemuda PJU
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Encik said...

Haha...piece of crap.