Tuesday, June 14, 2011

GERAKAN JOM BERSIHKAN SAMPAH YANG DI TINGGALKAN OLEH HIMPUNAN BERSIH





Tahniah Lar Siapa Yg Buat Himpunan BERSIH Ni, Hampir Pasti Jika Berlaku Pertembungan Majority Pasti Org Melayu/Bumiputra Sesama Sendiri.



Tahniah Lar, Menang Bersorak Kampung Tergadai, Sudah Pasti Akan Ada Yg Tersenyum Dan Bertepuk Tangan, Sejarah Lama Telah Kembali, Gunakan Org Melayu Utk Gaduh Sesama Sendiri, Akhirnya Jatuh Empayar Melaka Sejarah Si Kitol.



Saya Cadang Jika Nak Buat Jugak, Sila Buat Di Stadium Shah Alam Atau Stadium MPPJ, Bole Nyatakan Hasrat Mereka Tanpa Ganggu Ekonomi Negara, Malah Bole Tambah Income Kerajaan Negeri Selangor Dgn Menyewakan Stadium Pada Penganjur Bersih Serta Bole Sewakan Tapak Niaga Utk Peniaga Lebih Baik Drpd Menganggu Para Peniaga Sekitar Ibu Negara Bila Buat Himpunan Bersih.



Tapi Jika Himpunan BERSIH Tetap Diteruskan Saya Yakin , Ianya Akan Menyebabkan Kejatuhan Sementara Ekonomi Negara, Jika Perhimpunan BERSIH Ni Jadi Saya Cadangkan Satu Lagi Pihak Buat GERAKAN JOM BERSIHKAN SAMPAH YANG DI TINGGALKAN OLEH HIMPUNAN BERSIH.



Apamacam, Kita Buat Gotong Royong Utk Bantu dan Bersihkan Kawasan Yang Terlibat, Baik Kita Buat Kebajikan Pada Rakyat Drpd Menyeru Rakyat Utk Hancurkan Negara..JADI SAYA CADANGKAN BARISAN NASIONAL KITA LANCARKAN GERAKAN JOM BERSIHKAN SAMPAH YANG DI TINGGALKAN OLEH HIMPUNAN BERSIH Lagi Akan Menunjukkan Teladan dan Lebih Bertanggungjawab Pada Negara..Buat Kata Nabil "LU PIKIR LAR SENDIRI"

-Armand "Lu Abg Long Ke, Lu Ayahanda Ke, Ini Msia Aku Punya"-

No comments: