Friday, June 3, 2011

POLITIK BARU "SUARA ANAK MUDA"

Salam Sahabat2 Yang Di Hormati.

Perjuangan Saya Konsisten Dlm Memartabatkan Suara Anak Muda, Suara Keramat,Suara Perubahan.

Atas Dasar Itu Juga Memperjuangkan Parlimen Belia Khususnya Utk Generasi Muda Lontarkan Aspirasi Dan Cadangan Yang Baik Utk Di Jadikan Dasar Kerajaan Khususnya Bagi Generasi Muda.

Tetapi Bila Bersuara Harus Lah Kita Menunjukkan Kematangan Dan Akal Fikiran Yg Baik Terutama Utk Memajukan Aspirasi Suara Anak Muda Kearah POLITIK BARU.

Sayang Saya Secara Peribadi Lihat Di Blog2 Dan Di Media2 Sosial Seperti Facebook Dan Twitter Dimana Hujah Anak2 Muda Cenderung Kearah Perpecahan Dan Kebencian. Kita Tanya Diri Sendiri Adakah Kita Mahukan Jiwa Anak Muda Di Penuhi Dengan Kebencian Yang Amat Sangat. Banyak Anak2 Muda Yang Mempunyai Idealisme Yang Tinggi, Kreativiti Yang Tinggi, Pendidikan Dan Akal Fikiran Yang Tinggi Cuma Sayang Jika Ianyanya Tidak Di Salur Ke Saluran Yang Betul Di Mana Ianya Menjadi Dasar Pembangunan Belia Dan Generasi Y Yang Akan Datang.

Saya Harap Para Pemimpin2 Politik Boleh Membantu Memdidik Mereka Menjadi Aset Utama Negara Kita Di Masa Hadapan Bukannya Mencipta Generasi Yg Penuh Dengan Sifat Kebencian , Perbalahan, Negatif Dan Sebagainya.

Kepada Anak2 Muda Gunakan Landasan Yang Betul Utk Suarakan Idealisme Dan Aspirasi Anda Kelandasan Yang Betul Bagi Di Implentasi Sebagai Dasar Belia Negara Melalui Parlimen Belia Seperti Yang Telah Di Berikan Amanah Dan Tanggungjawab Oleh YAB DS NAJIB Pada Belia2 Negara, Jangan Kita Rugikan Peluang Yang Diberikan.

Kebebasan Bersuara Harus Datang Dengan Sifat Tanggungjawab, Baru Anak2 Muda Akan Menjadi Suara Perubahan Negara.

Buangkan Kebencian, Tanamkan Perpaduan Demi POLITIK BARU ANAK2 MUDA :) Teruskan Perjuangan Utk Suara Anak Muda..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment