Wednesday, July 20, 2011

HIMPUNAN 100,000 TANDATANGAN UTK MENYOKONG YAB DS NAJB OLEH PVTM









HIMPUNAN 100,000 TANDATANGAN UTK MENYOKONG YAB DS NAJB OLEH PVTM,

Alhamdulilah dan Tahniah Sekali lagi Menjalankan Satu Program Yang Amat Baik dan Profesional Dimana Hasil Drpd Cetusan Idea Oleh Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM) Kekanda Ali Bersama Team PVTM Telah Turun Ke Akar Umbi Dan Rakyat Khususnya Di Wilayah Persekutuan dan Selangor Bagi Menyokong Usaha Murni Dan Amanah Serta Tanggungjawab YAB DS NAJIB Sebagai Pemimpin Negara.











PVTM Bertekat Untuk Mengumpul 100,000 Tandatangan Untuk Diserahkan Pada YAB Perdana Menteri Dalam Masa Terdekat Ini, Tidak Ramai Pemimpin Yang Kita lihat Sanggup Turun Padang Ke Akar Umbi Berpanas Terik, Berhujan, Berpeluh Pagi, Tengahari, Petang dan Malam Seperti Presiden PVTM Kekanda Ali Yang Telah di Berikan Amanah dan kepercayaan Untuk Memacu PVTM.

Sifat Rendah Diri Beliau Dan Mudah untuk Di Dekati Merupakan Satu Kelebihan Beliau, Untuk Disenangi Oleh Akar Umbi Tak Kira Bangsa, Umur Dan Agama. Saya Ingin Mengucapkan Tahniah Pada PVTM Kerana Mempunyai Seorang Pemimpin Seperti Beliau dan Agar lebih Ramai Pemimpin Mengikuti Langkah Seperti Beliau.











Mengikut Maklumat Yang Saya Terima, Himpunan 100,000 Tandatangan Ini Sudah Hampir Targetnya. Saya Mewakili Suara Anak Muda Menyokong 100% Pada Gerakan Dan Usaha Murni Yang di Jalankan oleh PVTM, Tahniah Sekali Lagi :)

No comments: