Tuesday, July 26, 2011

Salam Sahabat2 JOM BANTU Keluarga Susah

Assalamulaikunm Sahabat2 Yang Saya hormati,

Ingatkah Minggu Lepas Saya Ada Minta Bantuan Utk Seorg Ibu Tunggal Yg Kini Sakit Dan Anak2 Nya Terpaksa Berhenti Sekolah Kerana Kesempitan Wang.

Ni Maklumat Mengenainya.

Nama Ibu Tunggal : Narma Bt Ya'acob ( 770622035306 )

6 Orang Anak :

1) Ridhwan 17tahun

2) Mohd Faiz 16tahun

3) Nora Medlin 15tahun

4) Mohd Asraf 12tahun

5) Amirul Aikal 6tahun

6) Amy Nazifah 8tahun

Bapa Meninggal Dunia Pada 2005, Kesemua Anak2 Terpaksa Berhenti Sekolah, Menerima Bantuan Kebajikan rm450 Sebulan. Yang Menyedihkan Lagi Ibu Tersebut Mengadapi Kanser Pangkal Rahim Peringkat Ke 3. Kini Berliang Air Mata Saya Memikirkan Masa Hadapan Anak2 Ini..Sapa Boleh Bersama Saya Dlm Kerja Amal ini

Saya Akan Kerumah Beliau Bersama2 Rakan2 Saya Pada Hari Jumaat Bersamaan 29hb Julai 2011 5Ptg , Rumah Beliau Di Kawasan PPRT Ara Damansara. JOM BANTU

Rumah Tersebut Hanya Beralaskan Tikar Getah Dan Tilam Lama, Sapa Sanggup Bersama Saya Nak Bantu Mrk, Anak2 Harus Kita Kembalikan Bersekolah, Brg2 Rumah, Makanan, Baju Raya Atau Perabot2 Lama Yg Sudi Derma Kita Berikan, Siapa Bersama Saya Utk Membuat Kerja Amal Ni.

JOM BANTU BUAT KERJA AMAL : SILA HUBUNGI SAYA PADA YANG NAK TURUT SERTA 0122277266

1 comment:

Anonymous said...

Salam En. Armand,

Saya dan beberapa rakan ingin membantu keluarga ini. Adakah ada nombor untuk menghubungi keluarga ini?

Terima kasih.