Sunday, August 21, 2011

Salam Ramadhan & Aidilfitri Drpd ArmandPJU



Sungguh Cantik Kain Pelekat,
Dipakai Orang Pergi Ke Pekan.
Hari Raya Semakin Dekat,
Silap Dan Salah Mohon Dimaafkan

Berharap Padi Dalam Lesung,
Yang Ada Cuma Rumpun Jerami,
Harapan Hati Bertatap Langsung,
Cuma Terlayang Di Blog Ini.

Sebelum Cahaya Syurga Padam,
Sebelum Hidup Berakhir,
Sebelum Pintu Taubat Tertutup,
Saya Mohon Maaf Zahir Dan Batin….




Kacau Dodol Di Tengah Hari,
Di Kacau Bersama Upin Dan Ipin,
Armand Tak Mahu Ketinggalan Sama,
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf Zahir Dan Batin,
Kira Kosong-Kosong Ya GENG

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

p/s

‎Salam Sahabat2 Yg Saya Hormati, Saya Dgn Rendah Diri Ingin Menyusun 10Jari Memohon Kemaafan Jika Terkasar Bahasa Dan Kesilapan Saya, Sepanjang Saya Mengenali Anda Semua,Harap Di Halalkan Segala Makan Minum.Saya Akan Berangkat Menunaikan UMRAH Pada Pagi 28hb Ogos Ini. Semoga Allah Swt Berkati Umrah Saya Insyallah, Akhir Sekali Saya Ingin Mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI.MAAF ZAHIR DAN BATIN, Sekian Wasalam