Friday, September 9, 2011

Saya Bantah Kenaikan 6% Pd Kad Tambah Nilai


Salam, Saya Secara Peribadi Bantah Cukai 6%,Belia Adalah Undi Penentu Pru 13.

Kerajaan Harus Peka Dengan Peningkatan Cukai 6% Terhadap Kad Tambah Nilai Dan Kad Sim.Adakah Keputusan Ini Dibuat Dengan Tergesa-gesa.Pengunanya Kebanyakkan Remaja Dan Anak Muda Sekarang Ini Telah Banyak Cenderung Kepada Pembangkang Kerana Isu Remeh Macam Nie,Adakah Pemimpin Kerajaan Sedar Dengan Tindakkan ini Akan Menganggu Dan Memalapkan Peluang Kita Mendekati Pengundi Baru Yang Nyata Pertambahan Sebanyak 10ribu Disetiap Parlimen Dan Dun,Jika Dahulu Kita Menang Tak Semua Majoriti Lebih Dari 10 Ribu.Kepada Pemimpin Fikirkan Lah Keluhan Anak Muda Yang Menjadi Tunjang Belakang Negara.Berubah Atau Diubah. Harap ada Pemimpin Kerajaan Perihatin Dlm Isu Ini.

Saya Secara Peribadi Bantah Akan Kenaikan Cukai 6% Kerana Ianya Akan Membebankan Anak2 Muda Dan Generasi Marhean Cam Saya :)

-Armand Sayang Anak Muda-

2 comments:

usin said...

AKU JUGAK AMAT2 MEMBANTAH. TANGAN AKU DH GATAL NAK BALAS DENDAM KERANA KERAJAAN SAKITKAN HATI AKU DGN CUKAI 6%. SIAP KO KERAJAAN, BERJUTA PENGGUNA PREPAID AKAN GATALKAN TANGAN X SOKONG KERAJAAN. SIAPKAN KOTAK UTK TINGGALKAN PUTRAJAYA...

Fidaiyyin said...

bro, terang2 aku mmg bukan penyokong BN apatah lagi umno...

tapi aku bersetuju dgn bantahan yg saudara keluarkan...menaikkan cukai 6% talian pra bayar ni sgt2 tidak munasabah...

tindakan ni mmg membangkit kemarahan seluruh rakyat+golongan muda...seakan mengiyakan 'kehendak' rakyat menukar kerajaan next pru!