Saturday, October 29, 2011

JOM BANTU RUMAH ANAK YATIM TGH SUSAH



Assalamualaikum Warahmatullah Sahabat2 Yang di Hormati,

DiKala Kita Senang Adakah Kita Teringat Pada Mereka Yang Serba Kekurangan.Di Sini Tersentuh Hati Kecil Saya Bila Mendapat Satu Pesanan Sms Sebentar Tadi. Jadi Saya Merasakan Tanggungjawab Serta Amanah Saya Utk Bersama2 Membantu "PUSAT JAGAAN MESRA LIMPAHAH" Iaitu Bersama2 Utk Mencarikan Bantuan Bagi Mereka Yang Kesusahan.



En. Usamah Penyelia Rumah Anak Yatim & Asnaf Limpahan Kasih Memberi Ruang Kpd Sesiapa Ingin Membantu Dalam Usaha Meringankn Beban Anak Yatim Dan Asnaf Di Rumah Kebajikan Nya, Rumah Amal Mereka Sangat Memerlukan Dana Bagi Membayar Tunggakn Bil Elektrik Sebanyak Rm12,000 Keseluruhn 5 Asrama Sebelum Dipotong Oleh Pihak TNB.



Pihaknya Sudah Berunding Kepada Pihak TNB & Hendaklh Menyelesaiknnya Secara Ansuran. Jadi Kepada Sesiapa Yang Hendak Menyumbang Sedikit Atau Seikhlasnya Bolehlah Bank In Terus Ke Dalam Akaun Maybank : 562777209955, Atau Cek Atas Nama 'PUSAT JAGAAN MESRA LIMPAHAN KASIH' Dan Saya Dengan Rendah Diri Mewakili Gerakan Suara Anak Muda 1Malaysia Mohon Sahabat2 Mewar-warkan Kepada Pihak2 Lain Yang Ingin Melabur Saham Akhirat,Semoga Allah Merahmati Dan Memurahkn Rezeki Tuan/Puan Sekelian,Ni no Hp Jika Mahu Menghubungi Beliau Terus Dr Usamah - 0126453582.. JOM BANTU..



SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA
KEBAJIKAN ANAK YATIM DIUTAMAKAN


*Alamat: Pusat Jagaan Mesra Limpahan Kasih. No.49, Jalan BP 11/3, Bandar Bukit Puchong 2, 47100 Puchong Selangor..

No comments: