Monday, October 24, 2011

SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA HARAPAN NEGARA



Anak Muda Adalah Generasi Penerus Bangsa, Dengan Semangat Jiwa Yang Membara, Anak Muda Selalu Menuntut Perubahan. Hal Itu Dapat Membuat Negara Menjadi Lebih Baik Atau Lebih Buruk.

Anak Muda Punya Kemampuan Untuk Menciptakan Sejarah.

Anak Muda Punya Jiwa Besar Dalam Terwujudnya Idealisme Anak Muda. Anak Muda Berani
CIPTA Sejarah.!!

31HB OGOS 1957 KITA MERDEKA, MALAYSIA MERDEKA



Lalu Setelah 54 Tahun Malaysia Merdeka. Krisis Reformasi Yang Melanda Negara Ini, Menjadi Awal Sebuah Negara Dengan Kekayaan Alam Yang Melimpahi. Dari Awal 1998, Sejak Era Baru Mulai Terlihat Niat-Niat Busuk Yang Meracuni Jiwa Anak Muda Untuk Membencikan Sejarah Negara, Nak Menukarkan Sejarah Negara Kerana Agenda Peribadi.

Anak Muda Kembali Berperanan Menciptakan Sejarah Baru, Zaman SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA, Evolusi Suara Anak Muda Yang Sayangkan Negara, Suara Anak Muda Yang Lantang Dalam Isu2 Patriotik, Anak Muda Yang Berani Dalam Nyatakan Idealisme!!.



Kini Ada Golongan Merosakkan Idealisme POSITIF Anak Muda Dan RACUNI Pemikiran Anak Muda Untuk Menggulingkan Dan Bencikan Kepimpinan Negara. Politik Kebencian Ditanam Dalam Jiwa Dan Fikiran Anak muda.Namum Kini Sudah Bermula Anak Muda Sudah Muak Dengan Cara Politik Kebencian Ini Berakhir Dan Membuat Rakyat Menderita Serta Terfikir Adakah Kita Nak Anak Muda Melakukan Demonstrasi Yang Hanya Akan Merugikan Negara.

Banyak Lagi Cara Yang Boleh Dilakukan Melalui Rundingan, Perbincangan Dan Jika Tiada Penyelesaian, Maka Demonstrasi Adalah Pilihan Yang Terakhir. Apakah Negara Ini Menjadi Lebih Baik Selepas Demonstrasi,Semua Punya Jawapan Sendiri. Anak Muda Pasti Menginginkan Negara Ini Menjadi Lebih Baik Dan Rakyatnya Hidup Sejahtera.



Sekarang Kita lah SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA.!!

Kita Tunjukan Kepada Generasi Sebelumnya Kalau Kita Bukan Anak Muda LEMAH DAN MANJA Yang Mengisi Kemerdekaan Negara Ini Dengan Hura-Hura Dan Tidak Peduli Akan Nasib Bangsa. Anak Muda Sekarang Adalah Pemimpin Di Masa Depan. Dan Tanpa Kita Sedari, Masa Depan Akan Menjadi Sejarah Kosong Bila Kita Tidak Peduli Saat Ini. Maka Masa Hadapan Negara Di Tangan Anak Muda Pemangkin Perubahan, Malaysia Tanah Tumpah Darahku.


-SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA-
(SAM1M)
Post a Comment