Thursday, November 17, 2011

Aik Takut Ke, PR, Ngan Kuasa RAKYAT PRU13!!



Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menegaskan, Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor tidak akan dibubarkan pada awal tahun depan meskipun Kerajaan Persekutuan bertindak membubarkan Parlimen.

Beliau bagaimanapun berkata pihaknya bersedia menyertai Pilihan Raya Umum ke-13 jika ia diadakan selepas Jun 2012.



"Kita (kerajaan negeri) telah memutuskan tidak akan sertai (pembubaran DUN) jika kerajaan pusat membubarkan Parlimen awal tahun depan untuk mengadakan pilihan raya umum.

"Ini sebab kerajaan negeri mahu program dalam Belanjawan negeri 2012 yang diluluskan pada persidangan DUN untuk kebajikan rakyat dilaksanakan untuk tempoh sekurang-kurangnya enam bulan, bermula tahun depan.



Khalid sebenarnya takut...takut hilang kuasa! khalid dah tuhan politiknya tahu bahwa rakyat Selangor tak sabar sabar menunggu nunggu tarikh keramat pilihanraya bagi mencampakkan gerombolan khalid dan dapig ke longkang!!!

Khalid juga sebenarnya tak percaya dan tak yakin kepada rakyat dan pengundi di Selangor! Khalid gagap tahu bahawa sebelum rakyat dan pengundi di Selangor yang hilang keyakinan dan kepercayaan kepadanya membuat keputusan didalam kertas undi maka si gagap akan mengambil peluang untuk meneruskan kerja kerja menyamun segala harta kekayaan dan tanah yang masih berbaki...atau sudah tahu RAKYAT SELANGOR Tolak PR kerana banyak janji palsu dan semua tidak ditunaikan, hanya tau cakap dan berjanji.

Kuasa membubarkan Dewan Undangan Negeri juga sebenarnya kuasa Sultan..! bukan kuasa gagap!!! Ehhhhh bukankah Kata tak takut pada Pilihanraya..kuasa rakyat. Kenapa tak Beri bubur sidang dun..ish2 cakap belit2 lar PR ni...



"KENAPA PR SELANGOR TAKUT AKAN KUASA RAKYAT, JIKA PILIHANRAYA DI BUAT AWAL TAHUN HADAPAN..KATA PERCAYA PADA KUASA RAKYAT..KENAPA GOYANG..BN SENANTIASA PERCAYA DAN YAKIN PADA KEMATANGAN RAKYAT DLM SISTEM DEMOKRASI KHUSUSNYA PILIHANRAYA..BN WE WALK THE TALK" ARMAN AZHA PRESIDEN SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA

Lu Fikir La Sendiri!!!

No comments: