Tuesday, December 27, 2011

901 RANCANGAN SIAPA? UTK SIAPA?



PKR hari ini menafikan pihaknya terlibat dalam penyebaran khidmat pesanan ringkas (SMS) yang meminta semua anggota parti itu berkumpul pada 9 Januari 2012 ini di Mahkamah Tinggi Jalan Duta Kuala Lumpur dan mengajak untuk mencetuskan huru-hara di Kuala Lumpur.Dalam satu kenyataan kepada Harakahdaily hari ini,Setiausaha Agungnya Saifuddin Nasution berkata,SMS itu menggunakan namanya dengan mendakwa beliau telah mengeluarkan suatu surat pekeliling mengarahkan semua ahli parti hadir.



"Saya menafikan sekeras-kerasnya bahawa terdapat arahan seperti ini, yang saya yakin merupakan satu lagi fitnah jahat Umno yang sememangnya sedang semakin gentar dengan kebangkitan rakyat menentang kezaliman dan kekejaman mereka yang terus rakus merompak dan menyeleweng harta rakyat dan negara.Wajar dinyatakan juga bahawa sifat jahat memfitnah,membohong dan menyebarkan berita palsu serta usaha memporak-perandakan keamanan rakyat Malaysia kini telah menjadi semakin sebati dan lumrah dalam setiap nafas dan gerak nyawa Umno.

TAPI LIHAT KOMEN BELIAU DIBAWAH NI, MANA YANG BETUL NI..CAKAP BELIT2..



RANCANGAN 901 NI HANYA UNTUK KEPENTINGAN PERIBADI BUKAN RAKYAT..HANYA UTK KEPENTINGAN SIFULAN2 NAK JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA, ITU SAHAJA.

2 comments:

Servant of God said...

Bagus! Nicely spotted.

Apa lak si pudin nak jawab ek?

Tok mu said...

Sikit2 bagi alasan umno punya yang kerja.. apa punya giler babi la puaka-puaka PKR nih. Dia sendiri yang ajak orang ramai kumpul ramai-ramai tapi kata Umno pulak yang fitnah. Bangsat sial punya manusia..