Wednesday, May 2, 2012

BERSIH 3.0 GAGAL, BERSIH 4.0 LAK INGAT DEMO INGAT PAKATAN.




Suara Anak Muda 1Malaysia Bersama2 Persatuan Veteran Tentera Melayu, 4Justice Dan Rakan2 NGO Telah Membuat 1 Laporan Polis Terhadap Penganjur BERSIH 3.0 Melanggar Perintah Mahkamah Dan Gagal Kawal Himpunan Tersebut Pada 01hb Mei 2012 2ptg Di Balai Polis Dang Wangi. Apa yang BERSIH 3.0 Nak Buktikan, Nak Kan Piliharaya BERSIH atau Nak Huru Harakan Negara. Ini Soalan Yang Wajib kita Tanya Pada Diri Kita.



Kini Rata2 Rakyat Di Semua Peringkat Baik Drpd Golongan Bwh Hingga Atas Semua Marah Akan Kejadian Huru Harakan Negara Oleh PAKATAN Tempoh Hari, Kali Ni Mrk Backfire Kerana Byk Video2 Kebenaran Terhadap Gerakan Mereka Telah Dirakam, Aksi2 Yg Mulakan Huru Hara Di Rakam...Apa Lagi Buat Jgn Tak Buat, Kini Pakatan Kata Kalau Dah Ramai Camana Nak Kawal Penyokong2 Mrk, Aik Tau Pun.



Budaya Sex Bebas Ni Di Bawa Oleh Kepimpinan Pakatan, Sokongan Padu Dan Teguh Terhadap Gerakan "SEXUALITI MERDEKA" Di Buat Secara Terbuka, Paling Best Rakan2 Beragama Islam Dlm Pakatan Diam Seribu Bahasa Dalam Gerakan LGBT Ni, Tapi Cuba Bayangkan Kalau BN Yang Buat Sexualiti Merdeka, Rasa2 Depa Balun Dan Bantai Kaw2 Tak? Tepuk Dada Tanya Diri Anda, Sebagai Islam Bolehkah Sokong Pemimpin Ini






Budaya Pakatan, Semua Benda Nak Selesai DEMO, Tak Dapat Perhatian DEMO, Tak Puas Hati DEMO, Nak Glamour DEMO Pendek Kata Apa Saja Benda Tak Pakai Saluran Betul Tapi DEMO,DEMO,DEMO...Ingat DEMO Ingat Pakatan, Adeiiiii.. BILA GAGAL NAK BUAT PULAK BERSIH 4, TAK HABIS2 LAR DEPA NI.

Terima Kasih Kehadiran Dan Sokongan Padu Pencinta Keamanan Malaysia, Rakan2 Media, Bloggers, Twitterjaya Dan Facebookers Di Amat DiAlu2kan. "Malaysia4Peace"

No comments: