Tuesday, May 22, 2012

YB KJ Buat Rafizi Menangis Semalaman




BN WE WALK THE TALK. Mudah Sahaja Jika Kita Lihat Debat Antara YB Khairy Vs Rafizi. Dimana Kita lihat Rafizi Emosional Dengan Hujah2 YB KJ.



Kita Leh Lihat Kematangan BN Menjawap Segala Isu Berbanding Ngan PR Yg Menyerang Peribadi Dan Individu Dlm Debat Semalam.. Jelas Kita Lihat PR Ni Suka Statement2 Populist Tanpa Fakta, Rafizi Selepas Punsingan Kedua Byk Statement Serangan Peribadi Bukan Dasar2 Negara. Tapi Dengan Tenang Dan Yakin YB KJ Jawab Mengunakan Fakta Dan Hujah Berdasarkan Fakta Mengunakan Perbandingan Buku Jingga..

;



Tujuan Debat Diadakan Untuk Membincangkan Mengenai PTPTN. YB KJ Datang Dengan Fakta Serta Hujah Mengenai PTPTN. Apa Yang Dibawanya Itulah Yang KJ Bentangkan Malam Tadi. Rafizi Pula Datang Untuk Berceramah Politik Kerana Mengambil Kesempatan Diatas Siaran Langsung Yang Diadakan.

Cara Rafizi Berdebat Malam Tadi Seolah-Olah Dia Sedang Berceramah Atas Pentas PKR. Umno BN, Pak Mertua, Shahrizat Jalil , Peguam Tajuddin Ramli. Ditambah Pula Dengan Sikap Moderator Yang Berat Sebelah. Rafizi Melencong Daripada Soalan Yang Ditanya, Pun Moderator Biarkan. Senang Cerita Debat Malam Tadi Bukan Pertarungan 1-1 Antara YB KJ Dengan Rafizi , Tetapi 2-1. Moderator Dan Rafizi Vs KJ.




Apa-Apa Pun Tahniah Diucapkan Kepada YB KJ Kerana Cool Melayan Provokasi Rafizi Dan Terus Berhujah Dengan Fakta Tanpa Sedikit Pun Memalukan Rafizi Dengan Perkara-Perkara Luar Tajuk. Kalau YB KJ Nak Malukan Rafizi Di Pusingan Kedua Lagi YB KJ Sudah Boleh Malukan Rafizi Apabila Dengan Gahnya Dia Mengaku Dia Seorang Akauntan. KJ Boleh Kata Akauntan Apa Kalau BAFIA Dan AMLA Pun Tak Tahu. Tapi YB KJ Fokus Dalam Isu Debat Bukan Serangan Peribadi.


BN Pilihan Sebenar Anak Muda Matang Dan Patriotik.

TADIKA KERAJAAN BARISAN NASIONAL PERCUMA DAH ADA TADIKA KEMAS. KENAPA TAK KASI PERCUMA TADIKA PASTI PAKATAN PERCUMA.

Yuran tadika PASTI (Umur 6 Tahun) - Jumlahnya RM494.00

Yuran Pendaftaran - RM30
Yuran Tahunan - RM70
Yuran Bulanan - RM120
Pakaian Seragam - RM60
Buku Teks/Tulis/Lencana/Kertas Periksa - RM62
Alat Bantu Mengajar - RM100
Buletin & Sukan & Ihtifal - RM50
Takaful - RM2.00
Jumlah - RM494.00

YB KJ - "Sebelum berjanji nak bagi pendidikan percuma di Malaysia, tunaikanlah dulu nak bagi pendidikan percuma untuk taska di Selangor".

P/s - Yuran PASTI pun tak boleh bagi free

Walk the Talk

1 comment:

Anonymous said...

Rasa nya saudara tidur kot masa debat tu..... :)