Monday, August 13, 2012

Dato Azeez Pemimpin Yg Konsisten Dlm Misi Bantuan Kemanusiaan


Salam sahabat2 yang dihormati,

Tertarik saya pada 1Pemimpin Yang begitu konsisten dalam memperjuangkan misi sukarelawan bantuan manusia. Saya rasa ramai yang bersetuju jika saya nyata beliau adalah pemimpin AKAR UMBI YG TURUN PADANG.



Saya mengikuti cara pemimpin ini sejak beliau memegang jawatan exco pemuda Umno Malaysia hingga kini, bole dikatakan tiap kali bila ada sahaja bencana yang melanda baik dalam negara mahupun luar negara, beliau lah selalunya yang akan kehadapan.

Pemimpin yang saya nyatakan diatas adalah Dato Azeez Rahim yg namanya senomin ngan Kelab Putera 1Malaysia. Boleh dikatakan beliau seorang yang WALK THE TALK, apa yang beliau kata nak buat beliau akan buat..



Dato Azeez Rahim antara pemimpin UMNO yang istiqamah dalam memberikan khidmat bakti kepada masyarakat di dalam mahupun luar negara..

Diantara tahun 2008 hingga 2012, gerakan beliau begitu konsisten dan bukan hanya bermula ekoran demam pilihanraya yang melanda sebagaimana banyak orang² lain yang nampak plastik, buat kerja last call semata2 kerana nak hadapi Pilihanraya..

Selepas beberapa tahun berusaha tanpa jemu, saya dengar² dari geng Baling bahawa arus desakan dibawah memperlihatkan he's now the only winnable candidate untuk BN di Parlimen Baling..Jika perkara ini benar saya nak ucapkan.

TAHNIAH Dt Azeez..!!!

Dan kini dikala bulan ramadan kita dinegara hidup dengan aman dan damai,di negara jiran kita iaitu Myammar dikatakan pihak yang tidak bertanggungjawab sedang membunuh dan menyeksa sahabat2 muslim Rohingya kita disana.



Sekali lagi Kelab Putra 1Malaysia telah menyatakan akan menghantarkan misi bantuan sukarelawan kesana, saya secara peribadi telah menyatakan hasrat saya utk menjadi sebahagian drpd pasukan kesana, kerana rasakan ianya sebahagian daripada amanah dan tanggungjawab saya sebagai umat islam utk menyalurkan bantuan pada sahabat2 seagama kita disana..

No comments: