Friday, August 17, 2012

Selamat Hari Raya AdilFitri, Maaf Zahir Dan Batin : Armand Azha




Salam Aidil Fitri Para Sahabat Yg Dihormati, Mulai Dari Hari Ini Warga Kota Sudah Mula Meninggalkan Kota Raya Menuju ke Kampung Halaman. Saya Mendoakan Semoga Selamat Sampai Ke Kampung Halaman Dan Berhati-hati Ketika Memandu Di Jalan Raya Supaya Mengikuti Arahan Pihak Polis Demi Kebaikan Bersama Ingatlah Org2 Tersayang



Pastikan Pintu Rumah Dikunci Dengan Baik !! Beritahu Jiran Yang Tak Balik Ke Kampung Untuk Tengok-tengokkan Rumah Kita Atau Beritahu Balai Polis Berdekatan !!



Kita Berdoa Supaya Dipanjangkan Umur Agar Dapat Bertemu Kembali Bulan Ramadan 2013 Hadapan. Setelah Kita Bersahur 1Bulan, Skang Kita Berpuasa DiHari Terakhir Ramadan 2012.Semoga Kita Mendapat Barakah & Rahmat Serta Amalan Kita Diberkatinya,Insyallah


Saya Mewakili Suara Anak Muda 1Malaysia Juga Ingin Mengucapkan Jutaan Terima Kasih Pada Rakan2 Dan Sahabat2 Yang Telah Menyumbangkan Tenaga Serta Tidak Lupa Pada Yg Telah Sudi Memberikan Sumbangan Bagi Program2 Kebajikan Dan Kemasyarakatan Suara Anak Muda 1Malaysia Sepanjang Bulan Ramadan Seperti Kelab Putera 1Malaysia Di Bawah Dato Azeez Rahim Dan PEKEMA Malaysia (Persatuan Pengimport dan Peniaga Kenderaan Melayu Malaysia) Di Bawah Dato Zainuddin Yang Tidak Jemu2 Membantu Program2 "Anak Muda Prihatin" Oleh Suara Anak Muda 1Malaysia Sepanjang Bulan Ramadan, Hanya Allah SWT Sahaja Yang Dapat Membalas Jasa Mereka Semua, Insyallah.



Saya Armand Azha Hj Abu Hanifah Dengan Rendah Diri Ingin Menyusun Sepuluh Jari Memohon Halalkan Segala Makan Minum ,Tersalah Kata, Ternakal, Terkomen, Terkritik, Tertulis, Termarah, Tergossip.... Segalanya.

Saya Juga Ingin Mengucapkan Selamat Hari Raya AdilFitri, Maaf Zahir Dan Batin Pada Seluruh Umat Islam Yang Menyambutnya.

O-O Ok Salam Sahabat Semua :)

Ikhlas
Armand Azha Hj Abu Hanifah Sekeluarga
Pengasas
Suara Anak Muda 1Malaysia
Post a Comment