Monday, September 3, 2012

Fitnah DS Rosmah Makanan Pakatoon Nak Hidup



Pakatoon Ni Kalau 1Hari Tak Tabur Fitnah Tak Leh Hidup. Budaya Politik Ala2 Komunis Dan Nazi Ni Adalah Asam Garam Puak2 Pakatoon.

Politik Kebencian Mainan Puak2 Pakatoon Ni Sejak Mula Hingga Kini,Puak2 Pakatoon Fitnah DS Najib Dan Keluarganya Kerana Fitnah Adalah Makanan Mereka Hari2, Tak Fitnah Tak Hidup Lar Depa,Tak Sudah2..

Isu gambar membabitkan Isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor bersama sekumpulan pelajar Tahfiz ketika mengunjungi Rumah Terbuka Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar telah mencetuskan kontroversi.
 
Ianya berikutan tindakan sebilangan blogger politik yang cenderung menyokong Pakatan Rakyat menggunakan gambar milik KLPOS sebagai serangan peribadi seterusnya memberi gambaran serta persepsi negatif terhadap beliau.
 
Sewajarnya fakta maklumat terperinci dan sahih dilakukan pihak blogger-blogger berkenaan kerana laporan tersebut dilihat tidak menceritakan keadaan sebenar.


 
Gambar di atas merupakan situasi sebenar yang berlaku pada Majlis tersebut. Pelajar-pelajar tahfiz yang turut serta hadir di Rumah Terbuka Menteri berkenaan bersalaman dengan Isteri Perdana Menteri sebagai tanda menghormati status beliau selaku isteri Pemimpin Negara.

Oleh itu, adalah kurang tepat jika persepsi awal dikeluarkan dari mana-mana pihak tanpa sebarang rujukan dan fakta sebenar apatah lagi menggunakan sumber gambar dari pihak yang tidak berkaitan.
 
Puak2 Pakatoon, Masih Tidak Meminta Maaf Isu Anak Ds Najib Yg Dikatakan Berbelanja Rm150,000 Di Australia Walaupun Dah Kantoi, Isu Cincin Yg Terang2 Palsu, Isu Submarine Yg Jelas Hanya Provokasi Politik Dan Isu Altantuya Yang Dah Terang2 Hanya Mainan Politik Kebencian Ciptaan DEWA Mereka Anwar..



Cukup2 Lar Tabur Fitnah...PRU13 Puak2 PAKATOON Akan Di Hukum Oleh Rakyat..

1 comment:

Anonymous said...

apa ko merepek nie syaithoooonnnn....puak2 umno la yang mengamalkan politik kebencian...guna media perdana...tabur fitnah...ingat rakyat bodoh kerr...?? bangang punya arman pondan!