Saturday, September 1, 2012

PAKATOON INI CARTOON MERDEKA 55





Salam Sahabat2 Warganegara Malaysia Yang Dihormati,

Sudah 55Tahun Negara Kita Merdeka Oleh Penjajah, Tetapi Merdeka Yg Ke55 Ini Dapat Kita Melihat Perpecahan Perpaduan Diantara Anak2 Malaysia Hasil Daripada Dididkan Rejim PAKATOON.



Lihat Sahaja Puak2 PAKATOON Menghina Jalur Gemilang Pada Malam Ambang Kemerdekaan, Dataran Merdeka Di Cemari Ngan Puak2 PAKATOON Ynag Mencemar Dgn Perbuatan2 Yang Tidak Patriotik.Tapi Perbuatan Mereka Juga Telah Membuat Majoriti Rakyat Negara Kita Yang Cintakan Perpaduan Dan Keamanan Jelak Dan Meluat Lihat Cara Permainan Politik Kebencian Ciptaan Mereka.



Hasilnya Pada Malam 31hb Ogos Di Stadium Bukit Jail Kita Boleh Lihat Ratusan Ribu Warga Malaysia Yang Cintakan Keamanan Berhimpun Menunjukkan Tanda Sokongan Pada Pihak Kerajaan Yang Bertanggungjawab, Malah Pihak Kerajaan Telah Membuat Satu Acara Yang Diluar Kotak Bagi Rakyat Malaysia Yang Tidak Dapat Bersama2 Di Bukit Jalil Melalui TWEETUP MERDEKA55.

Dimana Ianya Berjaya Memdapat 3,611,323 Tweet Bagi Merdeka55 Ini Menunjukkan Kejayaan Dan Sokongan Majoriti Rakyat Malaysia Pada Kerajaan Yg Membawa Keamanan, Perpaduan Dan Janji Di Tepati.

Atas Dasar Kejayaan Ini Pihak PAKATOON AKA CARTOON Rasa Terancam Dan Goyang, Maka Puak2 Anti Kerajaan Ini Telah Buat Satu Provokasi Murahan Utk Di Buat Sebagai Modal Berceramah, Iaitu Menyerang Bas Mereka Sendiri Dgn Baling Cat Merah Lalu Terus Menuduh Cam Biasa Lar Pada UMNO Dan BN.





Mereka Mengunakan Msiakini dan Beberapa Blog Milik Mrk Utk Terus Menanamkan Kebencian Ala2 Nazi Pd Rakyat. Ni Lah Dikatakan Cerita Cartoon Puak Rejim PAKATOON..

Provokasi Murahan Ala PAKATONN Nak Raih Simpati.. Alahai..

#OpsRaihSimpatiNuar by accusing BN, whereby created by PR @malaysiakini: Let the bus be symbol of BN violence: http://bit.ly/T7Nfjr

Saya Jawab Pd @malaysiakini Let The Bus Be Part Of Pakatan Cheap Provocation : Armand Suara Anak Muda 1Msia #OpsRaihSimpatiNuar





Diantara makhluk PAKATOON Perosak Yang Buat Propaganda "MENUKAR BENDERA JALUR GEMILANG"

http:// www.facebook.com/­pakandakhadi (seorang blogger)

http://­www.facebook.com/ najwan (Timbalan Ketua Penerangan AMK Malaysia)

Malah Puak2 PAKATOON SAMM Dibawah Chegubard Secara Terang2 Lagi Sokong Propaganda Ni Tak Lupa Pada Ishamuddin Rais Yg Sejak Dahulu Kita Tahu Beliau Ni Anti Goverment Dan Perosak Minda Anak Muda...



Lagi Rejim PAKATOON Kata Tiada Kaitan Dengan Gerakan Bodoh Ini....

Wayang Cartoon Puak Rejim Pakatoon Ni Hanyalah Sebagai Modal Ceramah Mereka Utk Terus Memfitnah BN Kerana Mrk Tau Sokongan Rakyat Yg Perihatin Dan Patriotik Majoriti Telah Bersama2 BN Terutama Anak2 Muda.

Jom Sama2 Tolak Puak2 Rejim PAKATOOON Ni Kerana Mereka Ibarat Cerita CARTOON Lapuk..

Armand Tolak PAKATOON

No comments: