Sunday, February 3, 2013

'My Beautiful Malaysia' 1M4U : DS NAJIB





Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini meluangkan masa memeriahkan beberapa aktiviti sempena pelancaran My Beautiful Malaysia bersama penduduk di Kampung Taman Medan di Petaling Jaya , mendekati generasi anak muda yang bakal menjadi generasi pemangkin perubahan

SUARA ANAK MUDA 1 MALAYSIA BERDIRI BERSAMA KEPIMPINAN NEGARA


Ketibaan YAB Datuk Seri Najib dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor pada pukul 9 pagi di Padang Taman Medan Cahaya disambut Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar, Menteri Kesihatan Datuk Seri Liow Tiong Lai serta Ketua Setiausaha Negara Datuk Seri Dr Ali Hamsa serta puluhan ribu rakyat yang berbilang bangsa, agama  baik daripada usia muda sehingga yang otai hadir kerana AURA PEMIMPIN NO 1 NEGARA

AURA PEMIMPIN NO 1 NEGARA


GAMBAR MENCERITAKAN SEGALANYA
YAB Datuk Seri Najib turut bersarapan bersama pemimpin Umno dan Barisan Nasional Selangor sebelum menyusun bata di Surau At-Taufiqiyyah bagi projek pembinaan bangunan tambahan surau itu.Semangat sukarelawan yang ditunjukkan akan menjadi contoh pada generasi muda negara


CONTOH KEPADA GENERASI MUDA SEMANGAT SUKARELAWAN
YBHG DATIN PADUKA SERI ROSMAH BERSAMA NGO-NGO MUDA

YBhg Datin Rosmah juga tidak melepaskan peluang untuk mendekati NGO-NGO anak muda serta mendengar cadangan, pandangan serta harapan anak muda sebagai sukarelawan bagi membangunkan negara tercinta.


RAKYAT TEGUH BERSAMA BARISAN NASIONAL


BERSAMA SALAH SEORANG IKON 1M4U SDR NOH HUJAN

Perdana Menteri turut menyertai acara gotong royong mengecat bangunan Sekolah Menengah Taman Medan bersama warga tempatan Kampung Medan selain menanam pokok buah-buahan di kawasan tapak acara bersama sukarelawan My Beautiful Malaysia.


RAKAN-RAKAN NGO MUDA

2013 TAHUN SEMANGAT SUKARELAWAN NEGARA KEARAH MEMBINA NEGARA MAJU, TAHNIAH PADA IDEA BERNAS KEPIMPINAN YAB DATUK SERI NAJIB.


BERSAMA SALAH SEORANG DIBELAKANG 1M4U DATUK FARID RIDZUAN


SEMANGAT SUKARELAWAN

Dalam acara berasingan, Datin Seri Rosmah melawat Tadika Kemas Mutiara di Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Medan serta menyertai aktiviti bersama kanak-kanak pintar, aktiviti menyusun puzzle dan mewarna dan aktiviti kraftangan orang dewasa. Inilah semangat anak muda suka lihat pada beliau, walaupun pelbagai tohmahan dan fitnah terhadap beliau dilontarkan oleh puak2 PAKATAN, tetapi beliau terus cekal dan tabah untuk bersama-sama YAB Datuk Seri Najib untuk membangunkan negara bersama-sama generasi muda.


1M4U LAUNGAN PM PADA RAKYAT MALAYSIA


RAKYAT BERSAMA AURA PEMIMPIN NO 1 NEGARA


YAB DATUK SERI NAJIB PEMIMPIN TRANSFORMASI NEGARA

Semangat Sukarelawan ditanam oleh kerajaan Barisan Nasional pada anak muda untuk terus mempunyai semangat nasionalisma dan patriotik pada negara. Barisan Nasional anak muda menjadi pemimpin masa hadapan negara.Barisan Nasional ajar anak muda tanggungjawab pada negara. Barisan Nasional mengajar anak muda mempunyai sifat kematangan dalam kehidupan.

INGAT BARISAN NASIONAL INGAT KEMAJUAN DAN NADI RAKYAT, INGAT PAKATAN DEMOSTRASI JALANAN DAN CERAMAH FITNAH.

PRU13 SAYA PILIH BARISAN NASIONAL.

No comments: