Sunday, March 31, 2013

Gadai Prinsip Kerana Kuasa, Apa Pendirian PAS

Info@SAM1M

Kenyataan Rasmi SAM1M:

Statement Menghalalkan Cara Sdr Khairul Fahmi  Pimpinan Muda Pas Pusat yang menyebut "kalau Nabi Muhammad SAW masih hidup sekarang ni, mungkin video seks baginda pun UMNO akan keluarkan". Ini membuktikan pembangkang sanggup melakukan apa sahaja sehingga sanggup menghina Nabi Muhammad.

Suara Anak Muda 1Malaysia, Mendesak Pihak Beliau Memohon Ampun Pada Seluruh Umat Islam Dalam Negara Serta Kepimpinan PAS Pusat Mengambil Tindakan Tatatertib Pada Beliau, Kerana Kenyataan Beliau Jelas Menunjukkan Virus2 Anwarinas Telah Memular Dlm PAS Sehingga Kenyataan2 Yg Secara Terang Menghina Baginda Rasullah SAW.

Inilah Politik Menghalalkan Cara Oleh Pakatan Pembangkang Yang Nyata Gadaikan Prinsip Dan Martabat Perjuangan Agama Islam Demi Kerakusan Kuasa Semata2 Kerana PRU13..

Jika Kepimpinan PAS Tidak Mengambil Tindakan Terhadap Beliau, Ini Akan Membuktikan Kini PAS Sudah Gadaikan Prinsip Perjuangan Mereka Kerana Politik Dan Saya Nak Tau Pendirian Kepimpinan PAS ttg perbuatan oleh pemimpin PKR yang mangatakan tak salah melancap dlm pejabat PKR, bukannya Merogol, Berzina Dan Meliwat Seperti Pimpinan Atasan PKR..

Suara Anak Muda 1Malaysia Serta Rakyat Malaysia Mahu Tahu Pendirian PAS Dalam Isu2 Ini., Betulkah Melancap Dlm Pejabat Tak Salah?

Saya Yakin Jika Perkara Ini dilakukan Oleh Pihak BN, Sudah Pasti Mereka Akan Desak Dan Buat Roadshow 1Malaysia Tentang Perbuatan Yang Tak Bermoral Ini..Kenapa Pihak Pakatan Ada Double Standard Dalam Isu2 Begini.

SAM1M MAHUKAN PENDIRIAN RASMI PAS DAN PAKATAN DLM ISU INI..

Armand Azha
Presiden
Suara Anak Muda 1Malaysia

No comments: