Monday, September 9, 2013

#Armand4Exco Jelajah Pahang

Assalamualaikum Dan Salam Aman1Msia. .

Syukur Alhamdulilah Kehadrat Allah SWT Yang Mempermudahkan Segala Urusan Dalam Jelajah #Armand4Exco Bagi Pemilihan UMNO 2013.

Saya Ingin Mengucapkan Jutaan Terima Kasih Pada Pemuda Umno Pahang Yang Sudi Menganjurkan Sessi Pengenalan Calon Exco Pemuda UMNO Malaysia.

Saya Bersyukur Kerana Ruang Demokrasi UMNO Makin Luas Untuk Kita Menawarkan Diri.  Kehadiran Ketua2 Pemuda Umno Bahagian Pahang Yang Di Ketuai Oleh YBhg Dato Abu Jimi Selaku Ketua Pemuda UMNO Negeri Pahang Amatlah Saya Hargai Kerana di Berikan Ruang Dan Peluang Bagi Nyatakan Hasrat Di Hati. Tak lupa Juga Pada YBhg Dato Hamid Pemimpin Yang Saya Cukup Hormati Yang Sudi Bersama2 Dalam Sessi Pengenalan Calon Exco Pemuda UMNO Malaysia.

Saya Dengan Rasa Penuh Keinsafan Dan Rendah Diri Sekali Lagi Menyatakan Hasrat Pada Pemuda Pahang Untuk Menawarkan Diri Dan Khidmat Saya Sebagai Calon Exco Pemuda UMNO Malaysia Di Pemilihan UMNO 2013.

Alhamdulilah Syukur Mendapat Respon Yang Positif Daripada Para Ketua2 Pemuda Umno Bahagian Negeri Pahang Dan Perwakilan Pemuda Pahang.

SEMOGA ALLAH SWT BERKATI DAN PERMUDAHKAN SEGALA URUSAN. KITA GENERASI PEWARIS PERJUANGAN ALIF , BAA, TAA..

No comments: