Saturday, September 21, 2013

#JomPakatPangkahNo4

Assalamualaikum Dan Salam Aman1Msia, 

Alhamdulilah Syukur Saya Mohon "Di PILIH" Selaku Exco Pemuda UMNO Malaysia No Calon Saya Ini Di Geruni Oleh Pihak DAP Iaitu No 4 .

No 4 Menjadi Ketakutan DAP Kerana Bagi Mereka Ianya Melambangkan Nombor Kematian.. Hari Ini Saya Berpegang Pada No 4 Dan Nyatakan Hari2 Yang DAP Takutkan Telah Tiba, Bila 1 Anak Muda Bernama Armand Azha Hj Abu Hanifah Selaku Calon Exco Pemuda UMNO Malaysia Akan Mengegarkan Pada Pihak Cicak Mengkarung DAP Yang Cuba Bermain Dengan Alif , Baa, Taa.

Saya Dengan Rendah Diri Merayu Dan Mohon Sokongan Dan Di PILIH Oleh Sahabat2 Perwakilan Seluruh Negara Utk Berikan Sokongan Pada Diri Saya Yg Ingin Di Menaburkan Khidmat Serta Mandat Untuk Menyumbangkan Khidmat Dan Diri Saya Selaku Exco Pemuda UMNO Malaysia Parti Keramat UMNO Dan Rakyat Demi Aalif-Agama,Ba-Bangsa,Ta-Tanah Air

No 4 Ini Kenalah Ngan Diri Saya Selaku Pemegang Panji2 Panglima Muda UMNO.

Gengam Bara Api, Biar Sampai Jadi Arang, Kalau Takut Di Lambung Ombak Jgn Berumah Di Tepi Pantai

#JomPakatPangkahNo4 #SayaUndiArmand4Exco

No comments: