Wednesday, January 29, 2014

Anwar & Azmin Ibarat Anjing Salak Bukit..

Dalam Isu Perletakan Jawatan Chin Chen Drpd Pakatan Jelas Menunjukkan Pihak Mereka Tidak Menghormati Amanah Yg Diberikan Oleh Rakyat..

Jika Kita Lihat Perkara Ini Pernah Berlaku Di Permatang Pauh Dimana Wan Azizah Meletakkan Jawatan Utk Berikan Laluan Kepada Anwar .

Kini Sekali Lagi Pihak Pakatan Melakukan Perkara Sama Dan Paling Gelikan Hati  Ianya Sekali Lagi Buat Anwar.

Dan saya melihat kenyataan2 yg dikeluarkan oleh pemimpin pakatan khususnya PKR dilihat seperti Kebudak2kan terutama Anwar dan Azmin yg nyatakan minta YAB Ds Najib bertanding dikawasan tersebut..

Bagi saya, secara jujur YAB Ds Najib tidak perlu layan permintaan orang yg gilakan kuasa seperti Anwar Dan Azmin kerana YAB Ds Najib Lebih Matang Serta Mementingkan Keputusan Rakyat Serta Mandat Yang Di Berikan Oleh Rakyat Pada PRU13 yg lalu..

Saya melihat kenyataan2 yg dikeluarkan oleh pemimpin pakatan khususnya PKR dilihat seperti Kebudak2kan terutama Anwar dan Azmin yg nyatakan minta YAB Ds Najib bertanding dikawasan tersebut..

Anwar Dan Azmin Ibarat Anjing Tersepit  Menyalak Ke Bukit..

BN Tidak Khianat Amanah Rakyat,  Tetapi Pakatan Jual Amanah Rakyat Demi Kerakusan Utk Berkuasa Demi Kepentingan Individu Bernama Anwar.

Saya Armand Azha Hj Abu Hanifah Berdiri Teguh Bersama YAB Ds Najib Dan Barisan Kepimpinan Barisan Nasional.

Buat Kata YB Khairy Jamaluddin. .Kalau Dah Gila Sangat Kuasa Baik Mengaku Jadi Sultan Melaka Sahaja.. KESIAN PENYOKONG2 ITU SAHAJA TELUNJUK ANWAR KERANA NAFSU KEBENCIAN DALAM DIRI.

No comments: