Friday, September 4, 2015

Siapa Katak ini? Siapa Zaid Ibrahim?

Apabila katak bersuara!!!

Saya mewakili Briged Kesatria Muda Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia  nak tanya pada manusia bernama Zaid Ibrahim yang membuat kenyataan di media utk masuk campur urusan UMNO?

Siapa sikatak bernama Zaid Ibrahim nak menyeru ahli UMNO dan Rakyat memilih antara YAB Ds Najib dan YBhg Tun M.

Jangan ingat UMNO dan Rakyat lupa sejarah siapa sikatak ini, yg keluar masuk parti  politik beberapa kali. Drpd UMNO lompat ke PKR, drpd PKR lompat ke KITA,  Drpd KITA macam nak lompat ke GHB. Ini adalah manusia yang tiada ketetapan dan ketaatan dalam perjuangan tetapi hanya pentingkan survival kepentingan diri drpd keutamaan rakyat.

Pada sikatak Zaid Ibrahim perbetulkan pendirian diri sendiri dahulu sebelum nak keluarkan kenyataan bodoh dimedia2.

Urusan UMNO biar kami ahli parti cari penyelesian kearah perpaduan dan pengukuhan parti UMNO. Jgn nak jadi batu api utk tiup api perpecahan dlm UMNO dan Rakyat.

Utk maklumat manusia sikatak bernama Zaid Ibrahim, YAB Ds Najib merupakan Presiden UMNO yang dipilih melalui proses demokrasi parti bukan macam awak Zaid Ibrahim yg hati kecik bila kalah dalam mana2 pemilihan parti akan lompat macam katak kepanasan.

Kami ahli UMNO akan selesaikan urusan keluarga kami, UMNO tidak perlukan seekor katak bernama Zaid Ibrahim nak mengajar kami utk uruskan parti kami

Armand Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pemuda UMNO Malaysia
05hb September 2015


No comments: