Wednesday, October 7, 2015

Aku MERAH 16Sept 2015


Salam sehati sejiwa, 

Saya dengan perasaan rendah diri ingin mengucapkan jutaan terima kasih pada semua #AkuMerah yang membanjiri ibukota semalam. 



Saya mohon sahabat seperjuangan sama2 kita balik kekawasan masing2 dan teruskan tiup gelombang penyatuan ummah sepertimana semalam. 




Terima kasih pada kekanda2 dan sahabat2 yg bergerak bersama saya drpd Jalan Conlay, Jalan Bukit Bintang, Jalan Chulan , Jln Tun Perak sehingga ke Padang Merbuk dimana kita berjaya masuk Bukit Bintang setelah berbincang dengan pihak Polis dengan syarat masuk secara aman.



Alhamdulilah diizinkan untuk memberikan ucapan diatas pentas utk tiup semangat #AkuMerah , ini salah satu sejarah perjuangan orang melayu di tanahair yang tidak akan dilupakan dan saya salah seorang diberikan peluang utk berikan ucapan.




Sama2 kita kekalkan persahabatan setiakawan dan perkukuhkan perpaduan serta penyatuan Melayu #Kita1Hati 

Terima kasih keluarga Briged Kesatria Muda, Suara Anak Muda 1Malaysia dan semua yg bersama.



Siapa Aku?

Aku Merah!!

Aku Bangkit!!!

Aku Merah!!!

Siapa Kamu?

MERAH....

Ikhlas
Armand Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pemuda UMNO Malaysia
Aku Merah 

No comments: