Friday, January 1, 2016

Zuraidah "KURANG CERDIK" Isu MARA DIGITAL


Selamat tahun baru dan salam sehati sejiwa.

Berlabuh sudah tahun 2015 yg mempunyai pelbagai cabaran dan harapan. Kini kita memasuki tahun 2016 utk kita sama2 maju kehadapan dan jadikan negara kita salah satu yg terbaik dlm dunia.

Tapi diawal 2016 salah seorang wakil rakyat PKR , lain dan tidak lain YB Zuraidah Ahli Parlimen Ampang telah mempertikaikan kewujudan MARA DIGITAL.


YB Zuraidah menunjukkan secara jelas beliau "KURANG CERDIK" dalam bahasa yang kasar "BODOH" bila mempertikaikan kewujudan MARA DIGITAL yg menberikan peluang kepada usahawan bumiputra yg berkecimpung dalam perniagaan IT. 

Mungkin YB Zuraidah tertidur atau poteng di parlimen bila YB Ds Ismail Sabri memberikan penerangan jelas mengenai kewujudan MARA untuk membantu bumiputra dan yang terbaru inisiatif mewujudkan MARA DIGITAL.

Pada YB Zuriadah yang mencari isu populist , saya secara peribadi nak berikan rakaman penerangan DS Ismail Sabri didalam Parlimen tempohari agar beliau paham dan tidak dilihat "KURANG CERDIK" bila berbicara tentang isu MARA DIGITAL.

Sama2 kita teruskan sokongan terhadap MARA DIGITAL, jika ada kekurangan saya yakin pihak MARA akan menambah baik lagi MARA DIGITAL untuk rakyat tanpa mengira kaum atau agama mahupun fahaman politik. 

Armand Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia  #photogrid @photogridorg 

No comments: