Sunday, January 23, 2011

BN VS PAS Di TENANG.Mana PR????

Salam Ni Sekali lagi PRK Di Negara Kita.

Kali Ni Antara BN VS PAS Di Dun Tenang. Soalan Disini Kenapa PAS Bertanding Atas PARTI PAS Bukan Atas PAKATAN RAKYAT. Nak Tahu Jugak Apa Dasar-Dasar Dalam Perlembagaan PAKATAN RAKYAT.



Kerana Peliknya Sudah Lebih 2Tahun Mereka Mengelarkan Diri Mereka PR, Kenapa Sehingga Kini Blom DiDaftarkan, Kerana Rakyat perlu Tahu Pendirian Dan Dasar Parti Mereka.



Pada Pemimpin2 PAS dan Penyokong2 Tegar PAS Yg Saya Hormati, Utk Laksanakan Cita2 Negara Islam ( Walaupun Kini Malaysia Semenangnya Sudah Di Kenali Sebagai Negara Islam Malah Di Puji Di Saentaro Dunia Oleh Dunia Arab) Harus Mempunyai 2/3 Kerusi Parlimen.

Kerusi Parlimen 222 dan 2/3 adalah 148 Kerusi, Daripada Maklumat Yg Saya Dapat PAS sejak Mula Hingga Kini Bertanding Kerusi Parlimen Tidak Pernah Melebihi 65 Kerusi, Yg Lain DAP DAN PKR Bertanding lebih Kerusi Parlimen Drpd PAS. Jadi Laungan Negara Islam Yg Dibawa oleh PAS ni Benar2 Atau Sekadar Laungan Retorik.

Yang Pelik Kekuatan Jentera PR Adalah PAS, Kenapa PAS Tidak Diberikan Keutamaan Dlm Keputusan PR, Oh Lupa Kerusi PAS Hanya 23, PKR 26 Dan DAP 29 Patut lar Tidak boleh nak Bersuara.

Tiap Kali Demos dan Perhimpunan PR Di Lihat Hanya Kekuatan Jentera PAS bukan PKR Atau DAP. Jelas Kita Lihat PAS diguna Pakai oleh PKR dan DAP Utk Kekuatan Jentera Kerja, Tetapi Drpd Segi Pentadbiran Dan Keputusan Suara PAS Tidak Dilayan.



Jadi Utk Buktikan PAS Diterima Oleh PKR dan DAP, PRK TENANG Ni Kita Nak PAS Buat Pendirian Utk PERLAKSANAAN NEGARA ISLAM DAN DISOKONG OLEH DAP DAN PKR SECARA TERBUKA.

Serta Nyatakan HASRAT PAS UTK BETANDING DI PRU13 AKAN DATANG AKAN BERTANDING LEBIH 148 KERUSI PARLIMEN LEBIH DRPD PKR DAN DAP.

PRK TENANG SECARA TERBUKA BERIKAN DASAR2 DAN PERLEMBAGAAN JIKA PR DITUBUHKAN SECARA RASMI UTK DINILAIKAN.

JIKA DRPD SEGI KEIKHLASAN DALAM PENDIRIAN , BARISAN NASIONAL TELAH NYATAKAN PERLEMBAGAAN DAN HASRAT KEPENTINGAN SEMUA WARGA NEGARA BERDASARKAN PERLEMBAGAAN NEGARA DI DALAM DASAR DAN PERLEMBAGAAN BARISAN NASIONAL.

Laungan 1Malaysia Yg Di lahirkan oleh YAB DS NAJIB Telah Menunjukan Secara Terang dan Jelas Pendirian dan arah Tuju Yg DiBawa oleh BARISAN NASIONAL dan Jelas Penerimaan Rakyat Terhadap Gagasan 1 MALAYSIA Juga Di Terima Oleh Semua Lapisan Rakyat Malaysia Tanpa Mengira Kaum dan Agama Yg Berdasarkan Pada Perlembagaan Negara.

Hari Ini Adalah Hari Kedua PRK Tenang, Ada Lagi 7Hari lagi Utk Berkempen Utk parti Dan Calon Masing2, Pada Pihak Yg Mengunakan Provokasi Dimana Sehingga Membakar Bendera Parti Lawan Sudah2 lar..Berpolitik Dgn Penuh Kematangan.

1 comment:

Pejuang Revolusi 1957 said...

penulisan yang mantap dan saya suka cara anda berhujah - blogger baru dari pulau mutiara.. sila beri tunjuk ajar..

salam persahabatan..
"majukan agama, bangsa dan negara "

terima kasih kerana mempertahankan agama, bangsa dan negara.. selamat maju jaya untuk perkasa