Monday, January 31, 2011

PRK Tenang Selesai, Tapi Tak Tenang

Salam Semua,
Tahniah Kepada Kepada Barisan Nasional Kerana Telah Memenangi PRK DUN Dengan Cara Demokrasi Suara Rakyat.

Semoga YB Azhar Akan Melaksanakan Amanah Dan Tanggungjawab Dengan Baik Kepada Rakyat Tenang.



Walaupun PRK Tenang Telah Habis, Masih Ada Suara2 Nyamuk dan Cicak Mengkarung Yg Tidak Puas Hati Dengan Keputusan PRK Tenang. Buat Kata Org2 lama " Rumah Dah Siap, Tapi Pahat Masih Berbunyi"

Pelik2 Bila Keputusan Tidak Menyelebahi Pihak PR Dikatakan Demokrasi Berat Sebelah, Demokrasi Mati Sehingga Dikatakan Jika Tidak Hujan Pasti PAS Menang, Jika Tidak Hujan Pasti Majority Kurang dan Pelbagai2 lagi Lar.



Sepatutnya Pihak Yg Kalah Harus Menerima Keputusan Dengan Hati Yang Terbuka Dan Lihat Dimana Kelemahan Diri Mereka Buat Kata Org Putih " GENTLEMEN' Lar Sikit.

Lihat Barisan Nasional Sebelum Ni Ketika Di Landa Tsunami Politik 2008, Semua Duduk dan Lihat Kelemahan serta Terus Perbaiki Kelemahan Barisan Nasional Dan Kini Rakyat Telah Menilai dan Lihat TRANSFORMASI Barisan Nasional Kearah Perubahan Yang Begitu Mendekati Hati Rakyat Kembali.



Barisan Nasional di Bawah YAB DS Najib Telah Berjaya Membuat Perubahan Yang Baik Kearah Mendapat Sokongan Rakyat Di Mana Kita Lihat PRK2 Kebelakangan Ini Semuanya Memihak Kepada Barisan Nasional. Ini Fakta Dan Kenyataan.

Sejak 2008 Selepas PRU12 , Kedua2 Belah Parti Barisan Nasional Dan PR Telah Di Berikan Mandat Oleh Rakyat Dalam Keputusan Yang lalu Utk Di Nilaikan Mana Yang Baik Dan Mana Yang Tidak.



Kini Kita Lihat Bukan Sahaja Rakyat Telah Kembali Menyokong Barisan Nasional Malah Pemimpin2 Utama PR Baik Ahli Parlimen dan ADUN Telah Keluar Parti Utk Menyokong Pihak Kerajaan Barisan Nasional Kerana Setelah Menilai Dimana Parti PR Ni Hanya Boleh Memberikan Janji2 Manis dan Kata2 Pidato Hebat Tapi Sekadar Janji2 Kosong Serta Tidak Dikotakan Oleh Pihak PR, Berbeza Dengan Pihak Barisan Nasional Yang Berterusan Berubah Dan Transformasi Kearah Lebih Berjiwa Rakyat Dengan Mengotakan Janji2 Kepada Rakyat.

Pssssttttttt, Dengar Ramai Lagi Pemimpin2 PR Ahli Parlimen Dan ADUN nak Keluar Parti PR Dalam Masa Terdekat Ni, BETUL KER.. PRK MERLIMAU NI KERUSI PAS, KENAPA PULAK SI SAM AMK BERIA2 KATA PKR AKAN BERTANDING...ISH2 KEJAR JAWATAN JER KAU NI SAM, BUAT LAR KERJA DAN HORMAT SIKIT PADA PAS....

NI TAK LAMA LAGI PRK MERLIMAU, KITA LIHAT SIAPA YANG KENA BARISAN NASIONAL ATAU PR.

WALAU APA KEPUTUSAN , BE A GENTLEMEN LER....

1 comment:

The Chief said...

Kalau hujan ke panas ke..klu dh ada semangat jihad...semua boleh redah.. bangang jugak hamPAS nih