Saturday, February 19, 2011

Apa Punya Pemimpin Muda


Salam Sahabat2 Yg Saya Hormati,

Terkejut Saya Tgk Twitter Ketua AMK Shamsul Iskandar Pagi Tadi, Apa Pandangan Sahabat2 Semua, Hasutan Bahaya Yg Terbuka Yg Hanya Akan Memporak-Perandakan Negara.

"@shamsuliskandar: Sudah sampai masanya seluruh anak muda M/sia bersatu dan memikirkan bagaimana ingin menjatuhkan kerajaan UMNO/BN.

Bukankah Ini Satu Hasutan Utk Kucar Kacirkan Negara Kita, Mana Pihak Berkuasa Dlm Pemantauan Isu2 Bahaya Seperti Ini Takut Hancur Keamanan, Perpaduan dan Muhibbah Dlm Negara. Bila Negara Kita Bergolak Ianya Akan Jatuhkan Ekonomi Negara Kita.



Gerak-Kerja Utk Mengacau Perpaduan Sudah Di Mulakan Oleh Puak2 Yg Tidak Bertanggungjawab, Kini " HINDRAF" Sudah Kembali Memulakan Provokasi2 Utk Mengucar-kacirkan Keamanan Negara Dgn Mengunakan Isu Novel "INTERLOK", Soalan Mudah Sudahkah Mereka Membaca Novel Tersebut??? Atau Sekadar Menjadi Alat Kepentingan Golongan2 Ahli Politik Yg Tidak Bertanggungjawab. HAPUS DAN TOLAK "HINDRAF".



Bagi Saya Sebagai Pemimpin Muda Kita Harus Pikirkan Bagaimana Nak Majukan Dan Bangunkan Negara. Kita Harus Jadi Pemimpin Muda Yang Mempunyai Tanggungjawab Terhadap Kestabilan Negara Bukan Yg Sebaliknya.


LIHAT CARA FLYERS YG MEREKA GUNAKAN, PROVOKASI MURAHAN..

Kita Sebagai Pemimpin Muda Harus Amik Satu Iniasitif Utk Buka Minda Dan Menjadi Contoh Kepada Generasi Baru Dlm Cara Politik Baru Bukan Mengunakan Pendekatan Politk Lama Yg Generasi Muda Tidak Maukan.

Harus Ingat Suara Generasi Muda, Suara Keramat Dan Suara Perubahan..GUNAKAN LANDASAN YG BETUL UTK SUARA DIDENGARI.

-Arman Azha Pemantau Tak Bergaji-

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: