Sunday, March 6, 2011

1 Kengkawan, 1 Harapan, 2 Kemenangan


Salam sahabat2 yg saya hormati,

TAHNIAH KEPADA YG MENANGI KERUSI PRK: Merlimau : BN menang dgn 3643 majoriti Kerdau : BN menang dgn 2906 majoriti TAHNIAH !

Alhamdulilah syukur , saya berada di kedua2 tempat pilihanraya kecil KERDAU dan MERLIMAU.


Gembira saya lihat kengkawan seluruh negara bertungkus lumus utk memenangi kedua2 PRK ni, Terutama seluruh jentera Pemuda BN ,Unit Pidato, Unit Media Baru, Team2 Bloggers Yg Hebat2, Team Pemuda Rela Bermotosikal, Jentera Poster, Jentera Peneranagan, Jentera Gerak Gempur, Pemimpin2 peringkat Nasional Sehingga pemimpin peringkat Cawangan tidak lupa Semua rakan2 NGO2 Yg Menyokong Kerajaan.



Pada Yg Baru Jadi YB, Jangan lupa laksanakan Amanah Yg Diberikan oleh Rakyat Dengan penuh Bertanggungjawab. Jadilah Nadi Dan Suara Rakyat yg Sebenar.

Pada Rakan2 yg lain jadikan pengalaman di PRK ini sebagai satu langkah utk diguna pakai di peringkat cawangan dan bahagian masing2 bagi mendekati rakyat dan pahami suara dan degupan jantung rakyat.



Saya bersyukur kehadrat ilahi kerana dikurniakan rakan2 , teman3 dan sahabat2 seperti kalian semua. Saya doakam persahabatan ini akan kekal selama-lamanya demi memartabatkan perjuangan Agama, Bangsa, Tanahair. Kita dekati dan kurangi saf2 keretakkan, kita perbaiki segala persengketaan, kita buangkan sifat perbalahan, kita hapuskan perasaan dengki dan segala yg negatif.



Kita harus menjadi PEMUDA BERANI untuk sama-sama BERANI BERUBAH demi memastikan semangat SETIAKAWAN menjadi 1 Arahtuju, 1 Harapan, 1 Semangat Kearah Kemenangan Gagasan 1 MALAYSIA.




EVOLUSI SUARA ANAK MUDA, SUARA KERAMAT, SUARA PERUBAHAN...

No comments: