Monday, March 7, 2011

Betul Ker Sabah,Sarawak Kuar Msia???

Salam Sahabat2 Yg Saya Hormati.

Tertarik Saya Baca Artikel Di Dalam FREE MALAYSIA TODAY Bertajuk " Cigma Wants Sabah, Sarawak Referred To UN"

Menceritakan Gerakan Hak Asasi Manusia Di Ketuai Oleh Daniel John Jambu Rasa Sudah Sampai Masa Utk Keluar Drpd Negara Msia. Ish2 Inilah Akibatnya Permainan Politik Yg Berpanjangan Sehingga Isu2 Sensitif Begini Pun Sudah Mula Di Mainkan Kerana Bila Bumiputra Tak Bersatu Mereka Mula Mencari Pelbagai Cara Utk Jatuhkan Kerajaan Yg Sedia Ada.

Disalahkan Kerajaan Dgn Pelbagai Isu Dan Sebagainya. Soalan Di Sini Yg Duduk Dlm Ahli Jawatan Kuasa Ni Adalah Jeffrey Kittingan, Nilakrisna James, Zainal Ajamain, Dr Chong Eng Leong, Made Sidik Dan Siapa Lagi kalau Bukan Yong Teck Lee.

Bukankah Mereka Juga Dahulu Pernah Memegang Kuasa Sebagai Ketua Menteri Di Sabah, Kenapa Dimasa Mereka Mereka Tak Laksana Tanggungjawab Dan Amanah Yg Diberikan, Ni Bila Tiada Berkuasa Pandai Pulak Salahkan Kerajaan Negeri Dan Pusat. Puak2 Ni Semua Tak Layak Menjadi Pemimpin Kerana Hanya Rakus Kuasa Sehingga Sanggup Buat Kerja Yg Terkutuk Ini. Sanggup Gadaikan Prinsip Negara Demi Kuasa..

Rata2 AJK Adalah Drpd Parti PR Yg Dilihat Hanya Nak Memecah Belahkan Negara Ini Hanya Utk Mendapat Kuasa Politik, Sanggup Korbankan Perpaduan Dan Muhibbah Di Negara Ini Hanya Kerana Dahagakan KUASA.

Saya Harap Rakyat Bijak Menilai, Mana Yg Baik Dan Mana Yg Tidak, Pada Pemimpin2 Kerajaan Barisan Nasional Di Sabah Dan Sarawak Laksanakan Amanah Dan Tanggungjawab Yg Diberikan Oleh Rakyat.

Landskape Politik Negara Sudah Berubah, Pemimpin Harus Bersama2 Rakyat Mendengar Degupan, Rintihan Dan Nadi Rakyat Utk Terus Jadi Pilihan Rakyat. Ada Dasar2 Kerajaan Harus Diubah Utk Mengikut Keaadan Landskape Politik Semasa.

Jika Diberikan Pilihan Kepada Rakyat, Adakah Mereka Memilih Parti Yg Hanya Berikan HARAPAN, Atau Memilih PARTI YG MAMPU BUAT PERUBAHAN DLM KEHIDUPAN..Jawapannya Sudah Ada Di Tangan Rakan2..

Kepada Kepimpinan Kerajaan BN Di Sabah Dan Sarawak Harus Berani Berubah Kearah Kebaikan Utk Rakyat Sejagat, Atau Akan Di Ubah Oleh Rakyat Jika Kita Lalai Dlm Mendengar Suara Rakyat.

Evolusi Perubahan Suara Rakyat , Suara Keramat, Suara Perubahan Hanya Boleh Di Laksanakan Oleh Kerajaan BN. JOM BERUBAH DEMI RAKYAT, PERTAHANKAN SABAH DAN SARAWAK KEKAL DLM NEGARA MSIA..

1Harapan, 1Agenda, 1Matlamat Kearah 1Malaysia..

Saya Anak Malaysia, Saya Sayangkan Perpaduan Dan Keamanan Negara..

-Armand Org Malaysia-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

eN. tEddY said...

memang patut pun sabah sarawak keluar malaysia...
ambil minyak sana tp sabah dan sarawak antara negeri termundur...
sekat hak mereka...sekat agama Kristian....prophet muhammad pun sik pernah buat kerja ini....BM bukan milik Muslim sahaja laaa....
kamu meleis mamak semenanjung memang tak sadar diuntung....