Tuesday, March 8, 2011

ANUWAR Tak Abis Hina Kedaulatan Raja Melayu


Salam Sahabat2 Yg Saya Hormati.

Tak Abis2 Si Nuar Ni Tak Habis2 Pertikai dan Hina Raja2 Melayu Kita. Kalau Yer pun Kemaruk Nak Jadi Perdana Menteri Malaysia , Jgn Lah Sampai Sanggup Gadaikan Prinsip, Jgnlah Sampai Sanggup Hina Agama Dan Bangsa, Jgnlah Sampai Sanggup Jatuh Dan Cabar Martabat Kedaulatan Raja2 Melayu.

Dahulu Puak2 Ni Hina SULTAN SELANGOR Dgn Menpertikaikan Kuasa Melantik Setiausaha Kerajaan Negeri, Kemudian Di Hina Dan Cabar Kuasa Raja2 Melayu dan Kini Saya Terkejut Bila Melihat dan Mendengar Ucapan Si Pengkhianat Agama Dan Bangsa Secara Terang2 Hina SULTAN PERAK.



Adakah Ini Jenis Manusia Yang Kita Mahukan Dijadikan Pemimpin No 1 Negara. Belum Jadi Pun Sanggup Gadai Martabat Agama,Bangsa,Tanahair Apatah Lagi Kalau Dapat Jadi. Tapi Bagi Saya Secara Peribadi Rasakan ALLAH SWT Sayangkan Negara Ini dan Rakyat Ini, Jadi Jika Seseorang Itu Tiada Keikhlasan Dalam Diri Utk Menaikkan Martabat Agama,Bangsa,Tanahair Buatlah Camana Pun Tidak Akan Tercapai Cita2nya.


Jelas Ianya Sudah Berlaku Depan Mata Kita Dan Sudah Jadi Sejarah Negara Bila Beliau Hampir Capai Cita2 Nya Hanya Tinggal Satu Langkah Jer Drpd Timbalan Perdana Menteri Kepada PERDANA MENTERI, Tetapi Tidak Tercapai Kerana Tidak Mendapat Keizinan ALLAH SWT. Renung2kan..Wasalam

No comments: