Wednesday, March 16, 2011

Bible BM "TAHNIAH"

Salam Sahabat2 Yg Saya Hormati,

Tiada Perkataan Yang Dapat Nak Saya Nyatakan Atas Kesedihan Hati Saya Dlm Isu Bible BM Hanya Ucapan Tahniah.

Tahniah Lar, Pemimpin2 Dan Penyokong2 UMNO, PAS, PKR Atas Mengejar Populariti Utk Dpt Undi Sehingga Isu Bible BM Di Berikan Pelepasan Tanpa Buat Pra Syarat Perkataan "GOD" Ditukarkan Kepada "TUHAN" Bukan Kalimah "ALLAH" Atas Menghormati Hati Dan Perasaan Umat Islam Di Msia Ni, Tapi Hanya Ucapan Tahniah Jer Yg Bole Saya Nyatakan Kerana Kejayan Pihak Yg Desak Bible BM Di Berikan Kelulusan.

Saya Tahu Tulisan Saya Ni Akan Mendapat Komen Dan Kritikkan Drpd Rakan2 Drpd Parti Politik, Tetapi Kesedihan Saya Ini Menjangkau Lebih Drpd Isu Meraih Populariti Undi Politik. Tapi Sahabat2 Saya Yg Berada Dlm Politik, Saya Menghormati Anda Semua Tetapi Ada Kala Isu Saya Rasakan Perlu Saya Berdiri Teguh Dalam Memperjuangkan Martabat Agama, Bangsa Dan Tanah Air. Jika Saya Terus Bersetuju Dlm Isu Ini Maknanya Saya Sudah Gadaikan PRINSIP Perjuangan Saya Sendiri.

Perkara Ini Saya Takut Akan Masa Depan Generasi Akan Datang Yang Belum Pasti Apa Yang Akan Jadi. Ingat Perkara Ini.

"Pencegahan Adalah Lebih Baik Drpd Mengubat Penyakit"

Saya Harap Tulisan Saya Ni Jgnlah Disalah Ertikan Oleh Rakan2 Politik, Tetapi Tulisan Saya Adalah Kerana Yakin Akan "POLITICAL WILL" Dlm Prinsip Perjuangan.

BIBLE BM TIADA MASALAH, TETAPI PENGUNAAN KALIMAH "ALLAH" YG JADI MASALAH, HARAP PIHAK YG BERTANGGUNGJAWAB LETAKKAN PRA-SYARAT TUKARKAN PERKATAAN "TUHAN" SEBAGAI BAHASA MELAYU PENGANTI "GOD".

1MALAYSIA BERLANDASKAN PERLEMBAGAAN NEGARA, ISLAM AGAMA PERSEKUTUAN, JGN HANYA TINGGAL PADA SEHELAI KERTAS SAHAJA.SEKIAN, WASALAM.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

j43U said...

Harap-Harap dirong oleh faham yang bible akan ceritakan yang Allah itu Tuhan Dan isa itu pesuruh Allah jibril Malaikat Allah dan Maryam bukan Isteri AllAH. ITUPUN Orang yang digelar kristian ni bukan pengikut ajaran NAbi Isa tapi POUL/SOUL diorang tahu tapi Hide the truth./.