Tuesday, March 15, 2011

PRINSIP AGENDA UTAMA


Salam Sahabat2 Yg Dihormati,

Saya Ditanya Oleh Beberapa Rakan Mengenai Isu Pendirian Saya Dlm Isu2 Semasa. Ditanya Kenapa Saya Berat Sebelah Dan Sebagainya. Saya Kata Penilaian Dan Kematangan Harus Digunakan Utk Melihat Gerak Kerja Yg Di Galaskan Oleh Saya, Jangan Melihat Drpd Dasar Emosi Dan Ketabsuban Pada Pemimpin Sehingga Hilang Penilaian Utk Menilai.

Soalan Disini, Apabila Saya Buat Teguran Terhadap Kesilapan Pemimpin2 Kerajaan Dikatakan Menegakkan Keadilan, Tapi Bila Saya Bila Saya Menegur Kesilapan Pemimpin Kerajaan Dikatakan Tak Adil Dan Berat Sebelah.


Bila Saya Menegur Akan Isu2 Judi Bola Sepak,Isu Hub Hiburan, Isu Biasiswa, Isu GSTT, Isu Fashion Islamik, Isu Sekolah Satu Aliran, Isu Biasiswa, Isu Model Ekonomi Baru, Isu Interlok, Isu Salah Guna Kuasa Dln GLC Yg Secara Terang2 Saya Menegur Dan Berikan Pendirian Tidak Setuju Ngan Sesetengah Keputusan Serta Dasar Yg Akan Dibuat Kerajaan Kerana Sayangkan Martabat Dan Maruah Negara Msia, Bukan Anti-Kerajaan.


Pelbagai2 Desakkan Saya Buat Dan Alhamdulilah Ada Yg Berjaya, Kenapa Tak Kata Saya Berat Sebelah. Saya Menegur Bukan Kerana Saya Anti Kerajaan, Tetapi Menegur Atas Dasar PRINSIP Perjuangan, Menegur Kerana Sayangkan Negara, Menegur Kerana Sayangkan Kerajaan Msia Yg Berkhidmat Utk Rakyat Malaysia Seperti Kita.

Yang Pelik Bila Isu Menegur Isu Rasuah, Moral, Salah Guna Kuasa, Nepostisme Dan Kronisme Dlm Pembangkang Terus Dikatakan Saya Berat Sebelah. Bagaimana Pula Penilai Sahabat2, Kenapa Tidak Bole Menegur Kesilapan Yang Dibuat Oleh Pembangkang Atas Dasar Prinsip Perjuangan Yg Dibawa. Isu Kalimah Allah Saya Bawak Kenapa Pihak Penyokong Pembangkang Diam, Isu Pasir Di Negeri Selangor Kenapa Diam, Isu Moral Ratu Bogel Bukit Lanjan ( Masih Exco Kerajaan Negeri ) Diam Seribu Bahasa, Isu Daulat Tuanku Diam Tak Berbunyi, Isu ADUN Serdang Masuk Surau Diam Sejuta Bahasa, Isu ADUN PAS Yg Dikatakan Berzina Diam, Isu Rasuah Haji Diam, Isu Rasuah Menantu Nik Aziz Diam, Isu Halau Wartawan (Kata Kebebasan Berakhbar) Diam, Isu Hak Bumiputra Diam, Isu Azan Diam......


Paling Baru Desakan Saya Utk Ketua Pembangkang Berikan DNA Utk Keadilan Dan Kebenaran Bagi RAKYAT Menilai Juga Tak Berani Nak Mintak Kerana Takut Pada DSAI.

Saya Nak Tau Jugak, PKR Ni Perjuangkan Keadilan Utk Rakyat Atau Keadilan Buat DSAI...Jika Utk Rakyat , Desakan Rakyat Harus Di Ikuti Dgn Memberikan DNA Bagi Tujuan Penyiasatan Utk Tahu Akan Kebenaran.

Jadi Sahabat2 Nilaikan Ikut Kematangan Bukan Ikut Emosi Insyallah Nampak Dimana Prinsip Perjuangan Saya..Saya Cakap, Saya Buat. Saya Bukan Cakap-Cakap, Komen2 Tapi Tak Berani Buat Perlaksanaan Kerana Tabsub Pada Pemimpin Hingga Hilang Kematangan Dlm Penilaian.


JADI KAWAN2 NILAIKAN SENDIRI, TEGUR KERANA SAYANG KAN NEGARA DAN KEPENTINGAN RAKYAT..TAPI DALAM PERJUANGAN, BUKAN MUDAH NAK SENANG KAN HATI SEMUA ORG, KERANA AKAN ADA SENANTIASA ADA RASA SESETENGAH PIHAK TAK PUAS HATI DAN HASAD DENGKI....ITU ASAM GARAM DLM PERJUANGAN, TETAPI INSYALLAH , SAYA AKAN TERUS PERJUANGKAN PRINSIP MEMARTABATKAN AGENDA AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR.


WALK THE TALK BUKAN N.A.T.O ( NO ACTION TALK ONLY)

SAYA SAYANGKAN MALAYSIA..WASALAM.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: