Monday, April 25, 2011

DAP WAJIB HORMAT MELAYU, JGN BIADAP




Salam Sahabat2 Yg Dihormati,

Sebentar Tadi Briged Nationalis Muda (Sdr Armand ) Bersama2 Pertubuhan Veteran Askar Melayu ( Dato Ali ), Ketua Pemuda Wilayah Persekutuan ( Sdr Rizalman) ,Ketua Pemuda Seputeh ( Sdr Razlan), Jalinan Melayu Selangor ( Sdr Fawas ), Gerakan Belia 4B ( Sdr Fairol ), Majlis Aman Sejagat Kg Bharu ( Sdr Ismail ).





Telah Menyerahkan Akhbar Utusan Malaysia Sebagai Tanda Sokongan Soladarity Pd Akhbar Utusan Malaysia, Tersebut Ke Pejabat DAP Di Hotel Wenworth Jalan Pasar.



Ini Adalah Kali Pertama Pejabat DAP Telah DiDesak Oleh Anak2 Melayu Demi Mendesak DAP Utk Menghormati Perasaan Org2 Melayu Dlm Apa Jua Statement Yang Keluarkan Oleh Pihak DAP.



Pihak Kami Menyatakan Kepada Pihak DAP, Jgn Ingat Org Melayu Diam Tidak Akan Bangkit Jika Kerap Dicabar. Ingatan Kepada DAP Oleh Kami " Jangan Di Gerakkan Harimau Yang Sedang Tidur, Buruk Kesannya Nanti, Juga Utk Membuka Mata Bahawa Org Melayu Tidak Gentar Dgn Mainan Politik DAP. Kami Juga Ingin Mengajar Pemimpin2 DAP Dan Penyokong2 DAP Yg Kurang Bijak ( Bodoh ) Dlm Penilaian Terhadap Akhbar Utusan Malaysia Utk Baca Dan Pahami Penulisan Dlm Akhbar Tersebut. Jgn Terus Main Persepsi Perkauman Sahaja Oleh Pihak DAP.



Kami Menyatakan Ketegasan Kami Utk Terus Pertahankan Martabat Agama Islam, Bangsa Melayu Dan Tanahair Hingga Ketitisan Darah Terakhir.



Terima Kasih Pd Yg Hadir Berikan Sokongan Sebentar Tadi..



-Armand Azha Anak Melayu-

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: