Wednesday, April 13, 2011

RPK Ce Citer, Ce Citer, Ce Citer

Salam Sahabat2 Yang Di Hormati,

TAKBIR : Pengakuan Raja Petra - Malaysia Today Dlm Isu Kematian Atlantuya Telah Membuka Kebenaran Yang Sebenarnya, Kesabaran Serta Ketawakallan DS Najib & Keluarganya Menghadapi Fitnah Keji Mainan AnuWar Dgn Seluruh Kuncu2 Puakanya.

Syukur, Alhamdulilah Telah Membuka Sinar Baru Pada PM Kita, Namun Saya Yakin Si AnuWar Dan Koncu2nya Akan Pasti Akan Berkata "Pengakuan Raja Petra Adalah Konspirasi UMNO" Cam Biasa Lar.

Nasib La Kau Bang Nuar Ooii, Liang Jahat Penipuan Mu Akan Terbongkar, Serta Makin Hampir Dgn Penipuan Keji Mu.

Kelmarin Nik Aziz Dah Pakai Jaket 1 Malaysia, Hari Ni Hadi Awang Peluk DS Najib Pula, Adakah Ini Mungkin Impak Solat Hajat Utk Kebenaran Di Stadium Melawati Yang Saya Hadir Tempohari Kot, Apa2 Pun Allah SWT Memberikan Kita Akal Dan Fikiran Utk Menilai Mana Yang Benar Dan Mana Yang Tidak..Keputusan Di Tangan Anda, Saya Secara Peribadi Telah Memilih Utk Menyokong DS Najib Dan Barisan Nasional Atas Dasar Penilaian Peribadi Saya..Yg Lain Terpulang Pada Anda..Wauhallaualam.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Hasrul Hussain said...

terbaik bro armand..sejuk mata tgk nik aziz pakai jaket 1malaysia,hadi awang peluk ds najib..bile ar bleh nak bergabung...tak sabar nak tunggu..