Sunday, April 10, 2011

Tahniah JOM EDISI UTARA

Syukur Alhamdulilah Selesai Program JOM Jelajah 1Msia PemudaBN Edisi Utara Dgn Jayanya Minggu.

Program Bermula Drpd Jumaat Lepas Di Utara Negeri Pertama Perlis, Semalam Kedah Dan Hari Ni Pulau Pinang, Tahniah Kepada Semua Yg Bersama2 Kami Di Utara Sepanjang 3Hari, Ni Selamat Sampai Kuala Lumpur Drpd Penang.

Gelombang Biru Sudah Bertiup Kencang Diutara Utk Membuktikan Bahawa Pemuda BN Bukan Hanya Cakap Dan Memberikan Janji2 Serta Harapan Palsu Yg Dibawa Oleh Pihak PR Disana.

Dikala Pemuda BN Turun Utk Berkhimat Dan Membuat Kerja Serta Amanah Demi Rakyat Yg Menjadi Keutamaan , Dimana Pemuda2 PR Dlm Isu2 Kebajikan , Pendidikan Dan Ekonomi Anak2 Muda. Jawapannya Turun Berikan Ceramah Menabur Janji Dan Harapan Palsu Pada Rakyat.

Program JOM Jelajah 1Msia Pemuda BN Menunjukkan Iltizam Dan Tanggungjawab Pemuda Yg Turun Bersama2 Rakyat Walaupun Tiada Pilihanraya Kecil Atau Negeri Di Tempat2 Yang Kami Lawati.

Tahniah Dan Terima Kasih Kepada Pemuda BN Terutama Pengerusi Pemuda BN Msia YB KJ Dan Team2 Exco Pemuda Umno Msia Yg Memgeluarkan Idea Bagi Program Ini Serta Memberikan Peluang Utk Saya Turut Serta Menberikan Khidmat Saya Pd Rakyat..

Kita Pastikan Tiupan Gelombang Biru Bertiup Kencang Sehingga Menjadi Lautan Biru Semangat Anak2 Muda Menyokong Pemuda BN..Teruskan Laungan Perubahan Dan Transformasi Anak2 Muda Bersama Barisan Nasional..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Ringgo said...

Sama-sama kita teruskan bro...