Wednesday, May 18, 2011

Respon Saya Kepada Chegubard


Salam Sejahtera Semua,

Respon Saya Kepada Kenyataan Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin Atau Nama Glamournya Chegubard Yang Dilaporkan Oleh Malaysiakini ''Pemuda Umno Ibarat Kucing Larang Rakan Makan Ikan", Saya Merasakan Bahawa Badrul Hisham Sudah Hilang Kiblat Politiknya..

Kata Perjuangkan Reformed Tapi Beliau Sendiri Kalah Dalam Perjuangan Reformed Dalam Partinya Sendiri.Kenyataan Badrul Yang Sewenang2nya Menyelar Pemuda Umno Menunjukkan Kepada rakyat, Terutama Generasi Muda Akan Bahaya Politik Jumud Dan Sempit Yang Berasaskan Kepartisan Semata2, Sehingga Kiblat Perjuangan Politik Diketepikan.

Saya Selaku Ketua Penerangan Pemuda UMNO Petaling Jaya Utara, Saya Mahu Menjelaskan Bahawa Apa Yang Diutarakan Oleh Pemuda Umno Bukan lah Bersifat Retorik atau Politik Murahan Semata2 Tetapi Perlaksanaan Dalam Kepentingan Rakyat Malaysia Dulu, Kini dan Selamanya.

Inilah Bukti Kami, Pemuda Umno Menyahut Cabarn Perubahan Dan Transformasi Yang Di Bawakan Oleh YAB Dato Seri Najib Tun Razak Perdana Menteri Malaysia Utarakan.

Sebagai Seorang Ahli Politik, Kepentingan Dan Kebajikan Rakyat Harus Diutamakan.Jangan Sibuk Isu Pemuda UMNO, Perbetulkan KIBLAT Kamu Dahulu Chegubard



Arman Azha Hj Abu Hanifah
Ketua Penerangan
Pemuda Petaling Jaya Utara

1 comment:

mohd hanis alimin said...

mamc x masuk akal je kan pemuda umno ni nak suruh kerajaan jangan naik harga minyak

tapi dulu ketua pemuda umno beriya2 ankat tangan dalam parlimen sokong naik harga minyak.