Tuesday, September 13, 2011

WOW BN DAN PR DUDUK SEMEJA DEMI NEGARA



Salam Sahabat2 yang Dihormati,

Selaku Sebagai Warganegara Malaysia Juga Mewakili Gerakan Suara Anak Muda Memanggil Dan Menyeru Barisan Kepimpinan Dari UMNO, PAS, PKR ,MIC, MCA, DAP,PPP...ETC Untuk Mengeluarkan Satu Kenyataan Bersama Mengecam Sebarang Serangan Dan Perpecahan Terhadap Isu Yang Bersangkutan Dengan Sejarah Negara Kita Ini. Kini Kita Harus Maju Kehadapan Dan Buangkan Politik Cara Lama Iaitu Politik Kebencian Dimana Akhirnya Hanya Akan Memecah-Belahkan Perpaduan Sesama Kita Sebagai Rakyat Malaysia.

Kini Akibat Salah Kata dan Sebagainya, Saya Secara Peribadi Rasakan Perkara Ini Sudah Terlebih Daripada yang Sepatutnya, Ramai Rakyat Malaysia Kini Terguris Perasaan Atas Statement2 dan Kenyataan Terhadap Kemerdekaan Negara Juga Pada Para Pejuang2 Kemerdekaan Yang lalu. Juga Tidak Akan Menguntungkan Sesiapa Hanya Merugikan Kita Sebagai Rakyat Malaysia.



Ini Masanya Kita Bersatu Menentang Elemen Ekstrimis Minoriti Yang Mahu Memecah-Belahkan Perpaduan Masyarakat, Sekaligus Menghancurkan Impian 'Malaysia'. Hentikan Berpolitik. Tampilkan Kepimpinan Kearah Politik Baru ,Politik Progressif Dan Politik Transformasi, Saya Selaku Presiden Gerakan Suara Anak Muda 1Malaysia Mendesak Agak Semua Pihak Parti Politik Utk Duduk Semeja Utk Penyelesaian Masalah Yang Timbul Ini Jika Bole Bukan Hanya Isu ini Malah Juga Isu Kepentingan Rakyat Malaysia, Impian saya Nak Melihat BN dan PR Didalam Parlimen Bersatu demi Mencari Mekanisme Utk Membantu Rakyat, Impian Saya Nak Lihat BN Dan PR Bersatu Dalam Dasar2 Kepentingan Negara Juga Rakyat Khususnya Kepentingan Suara Anak Muda Sebagai Generasi Pemangkin Perubahan Negara.

Cari Titik PERSAMAAN BUKAN PERBEZAAN Lakukan Ini Atas Dasar Sayangkan Negara Dan Tanggungjawab Serta Amanah Yg Diberikan Oleh Rakyat Negara Kita Yang Sayangkan Malaysia, Perkukuhkan Perpaduan Dan Muhibbah Demi Menyambut Hari MALAYSIA HARI PERPADUAN

Yang Mahukan Perubahan
Arman Azha Hj Abu Hanifah
SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA

No comments: