Wednesday, November 9, 2011

Tabung Perjuangan Ku










Salam Seperjuangan Sahabat2 Yang Amat Saya Hormati,

Saya Mewakili Gerakan Suara Anak Muda 1malaysia Dengan Rendah Diri Bersetuju Utk Gerakan Tabung Perjuangan Suara Anak Muda 1malaysia.

Seperti Mana Yang Di Lihat Saya Bersama Rakan2 Adalah Satu Gerakan Perjuangan Marhaen Tanpa Bantuan Mana2 Pihak, Malah Selama Ini Pun Gerakan Ini Banyak Membantu Pada Masyarakat Daripada Segi Kebajikan, Pendidikan , Ekonomi Dan Hal Ehwal Anak-Anak Muda.



Gerakan Saya Bersama Rakan2 Banyak Membantu Yang Memerlukan Bantuan2 Segera Dan Kecemasan. Perjuangan Dan Peranan Kami Di Lihat Sebagai Pencetus Harapan Pada Anak2 Muda Yang Suka Buat Kerja Sukarelawan Pada Masyarakat. Tapi Tiap Gerakan Memerlukan Dana Untuk Bergerak.





Menyedari Hakikat Itu, Saya Bersama Rakan2 Merasakan Tabung Ini Sebagai 1usaha Untuk Membantu Yang Memerlukan Bagi Meringankan Bebanan Dan Hal Ehwal Kebajikan Anak2 Muda Khususnya.




Tiap Sumbangan Amatlah Dihargai Oleh Gerakan Suara Anak Muda 1malaysia Ini, Walaupun Rm2 , Rm5 , Rm 10, Rm 50 Kami Senantiasa Menerima Dengan Hati Yang Terbuka.







Saya Bersama Rakan2 Merupakan Sebuah Gerakan Sederhana Dan Sumber Yang Terhad. Sumbangan Paling Kecil Bermula Rm2 Seperti Harga Teh Tarik Dan Roti Canai, Atau Rm50 Amat Berharga Bagi Saya Bersama Rakan2 ,Sama Seperti Setiap Suara Dihitung Sekaligus Dapat Membantu Kami Bagi Meneruskan Perjuangan Kami.







SUMBANGAN IKHLAS ANDA AMATLAH DIHARGAI OLEH SAYA DAN RAKAN2 SAYA UNTUK MENERUSKAN KERJA SUKARELA KAMI PADA MASYARAKAT. TIAP PERUBAHAN HARUS ADA TITIK PERMULAAN. TITIK PERMULAAN ITU BERMULA DARIPADA SUMBANGAN IKHLAS ANDA.

TERIMA KASIH ATAS KESUDIAN ANDA. TIAP SUMBANGAN ANDA ADALAH NADI UNTUK SAYA DAN RAKAN2 UNTUK TERUS BERKHIDMAT PADA MASYARAKAT. INSYALLAH.


CIMB
ARMAN AZHA HJ ABU HANIFAH
ACC NO : 14220031323526

No comments: